Rogier is het beste in te zetten bij diepere uitdagingen waarbij de 'story' centraal staat. Denk aan positionering, storytelling, strategie, content en mediastrategie waar zo groot mogelijke impact mee gemaakt dient te worden. Hij heeft de magic touch die mensen in het hart raakt, denkt ‘mediavrij’, bouwt redacties en redactionele content op en creert zelf ook altijd zijn eigen content, waardoor zijn kijk op media, data, strategie, productie en design altijd onafhankelijk blijft en zijn werk zowel effectief als efficiënt is voor een klant.
Specialismen:
• Storytelling
• Schrijven
• Positionering
• Content marketing
• Duurzaamheid
• Publishing
• Workshops
• Mediastrategie
• Redactie
• Web 3.0
Eigenschappen
• Hoge snelheid, diepe inhoud
• Ervaring van startup tot beursgenoteerd
• Ervaring in B2B / B2C / Culturele / Publieke sector
Boeken:
• The Whole Story (2023)
• Mediastorm (2020)
• Restart (2018)
• The Outerweb (2015)
• Emotionele Innovatie (2009)
• Recessie Marketing (2008)
• De Groeimotor (2007)
Reacties en Ratings
o 9,5 Johan Cruyff University / 8,5 Academie voor Management / A-rating SCAD University USA / Masterclasses NIMA, Erasmus & Nyenrode / 5 sterren DeSpreker / Keynote Designyatra Mumbai
o Qoutes: “Absoluut Fantastisch!” (Johan Cruyff University) / “Meester in Storytelling!” (PostNL) / “Steekt het vuur aan!” (Postcode Loterij).
Do you really want to delete this item?
- GoogleCEOSOFTWAREPRODUCTIE
Menlo Park, CA, USA
september 1998 - Vandaag 25 jarenAls ik het zou moeten samenvatten, zou ik zeggen dat het een geweldig avontuur is...HTML CSS JS Photoshop
Do you really want to delete this item?
Do you really want to delete this item?