Schrijven & Stijl, Creating Your Buzz - PR, Strategy, Content
januari 2004 - Vandaag (20 jaren en 11 maanden)
Allround PR-specialist. B-to-B en B-to-C. Kosmopolitische, energieke, ondernemende netwerker. Verbinder en nieuwsgierig. Shopper en gevoelig voor binnen- en buitenkant. Smaak. Diverse opdrachtgevers (media, retail, fashion, jewellery, leisure, art), zowel online als print. Veelzijdige invulling: contentmanagement, blogs, vlogs, posts, columns, interviews, PR-jaarplanning, persberichten, pressevents, lanceringen, eindredactie en websitebeheer. Doel: Zichtbaarheid en vindbaarheid van ondernemers in de media vergroten. Veel baat bij korte lijnen naar relevant media- en relatienetwerk. Gefocust op Customer Experience & Customer Engagement. Momenteel: Koolhoven & partners, Quote, Marketingtribune, TicketSpy, Henry London Horloges, Fendi Watches, Coronet Jewelry, Veilinghuis AAG, Villa del Arte Galleries (A'dam/Barcelona). Naast campagnes voor bekende merken zoals Guess Watches, Dutch Inventory Brokers, Yoshiko Home is de nadruk steeds meer komen te liggen op online. Van het beheren van Facebookpagina's (UPC, Saturn), tot content leveren voor grootheden als Liberty Global /TVBUZZ.