Wat mij mateloos boeit, is het vinden van mogelijkheden die niet voor de hand liggen. En het effect dat die hebben op mensen. Dat geeft me enorm veel energie.
Daarnaast ben ik absoluut een mensen-mens. Ik geniet van gezelschap en word heel blij van warme reacties. Mede daarom hecht ik veel waarde aan een constructieve werksfeer. Ik streef naar perfectie in iedere relatie.
Sinds 2003 heb ik voor en met verschillende organisaties zoals Microsoft, Rubrik en HP samengewerkt aan de marketing strategie en de doorvertaling naar uitvoerbare customer journey. Ik vind het leuk om innovatief te blijven en met veel energie, pro-activiteit creatief bezig te zijn aan jouw marketing wensen in de breedste zin van het woord.
Zomaar wat vragen waar je eens over na kunt denken:
- Wie zijn jouw klanten?
- Wat lost jouw product op?
- Waar bereik je je klanten?
- Wanneer willen ze naar je luisteren?
- Waarom kiezen ze voor jouw product – of niet?
- Hoe neem je ze mee op de reis naar succes?
Jouw product biedt natuurlijk de beste en slimste oplossingen. Alleen weten de mensen dat nog niet. Je marketing wordt pas een succes als je precies weet wat jouw product oplost voor je klant en je dat helder en herkenbaar over kan brengen.
Samen met jou duik ik graag in jouw markt en komt met de antwoorden naar boven.