You're seeing this page as if you were . The main menu is still yours, though. Exit from immersion
Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Eric!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Eric om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Eric Zwaap Customer journey expert, project managerEZ

Eric Zwaap

Customer journey expert, project manager
  • Voorgesteld tarief
    € 1.000 / dag
  • Werkervaring15+ jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Eric hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Nieuw-Loosdrecht, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Nieuw-Loosdrecht en omstreken (tot 50 km)
  • Utrecht en omstreken (tot 100 km)
  • Amsterdam en omstreken (tot 100 km)
  • 's Hertogenbosch en omstreken (tot 100 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (9)
Eric in het kort
Met mijn ruim 25 jaar ervaring ben ik breed inzetbaar om te managen, te creëren en te coördineren. Ik breng onderwerpen naar de finish of zorg dat alles eraan wordt gedaan dit te bereiken. Dat doe ik het liefst voor de externe klant, maar ook de interne klant kan op mijn volle aandacht en medewerking rekenen.

De wens of behoefte van de klant breng ik in kaart en – meestal in teamverband – zorg ervoor dat het product of de dienst hierop aansluit. Hiermee lever ik waarde voor de klant.

Ik ben snel thuis in organisaties, heb gevoel voor bedrijfscultuur en -politiek en praat gemakkelijk op diverse niveaus. Ik sta voor mijn verantwoordelijkheden en doelen, wek makkelijk vertrouwen, weet goed om te gaan met stakeholders en kan onder andere daardoor efficiënt trajecten laten slagen. Ik zoek kansen en samenwerkingen en laat me door tegenslag niet tegenhouden.

En wat neem ik mee?
◎ Een enthousiaste en professionele persoonlijkheid
◎ Brede en langdurige ervaring
◎ Authenticiteit
◎ Creativiteit
◎ Focus op kwalitatief resultaat
◎ De skills om samen te werken
◎ Het denken in mogelijkheden

Hoe typeren collega’s mij?
Collega’s typeren mij als een fijne en effectieve sparring partner, creatief, gedreven, kritisch, nauwkeurig, flexibel, doelgericht, harde werker, open persoon, humoristisch, bruggenbouwer, rustig, positief en constructief.
Werkervaring
  • DUFAS
    Projectmanager
    BANKEN & VERZEKERINGEN
    maart 2023 - Vandaag (2 jaren en 2 maanden)
    Amsterdam, Nederland
    Ontwikkelen en opzetten College Tour waar de CEO's van aangesloten leden van DUFAS (vermogensbeheerders) gastlessen gaan geven op universiteiten.
    Project Management stakeholder management Eventmanagement Communicatie Marketing
  • Sanquin
    Designer donor journey / business analist
    MEDISCHE SECTOR
    november 2022 - Vandaag (2 jaren en 6 maanden)
    Amsterdam, Nederland
    ontwerpen en verder ontwikkelen van de donor journey. De donor komt bloed geven of aanverwante producten als bijvoorbeeld plasma. De journey goed in beeld hebben is normaal gesproken al belanrijk, maar voor Sanquin helemaal. Doneren is namelijk belangeloos, dus een vlekkeloze ervaring is noodzakelijk.
    Interviewen Service Design Customer Journey User Experience Design stakeholder management
  • WestlandUtrecht Bank
    Customer Journey Expert
    BANKEN & VERZEKERINGEN
    april 2017 - oktober 2022 (5 jaren en 7 maanden)
    Amsterdam, Netherlands
    Squad Preventief Beheer Inzoomen op klantgedrag, vaststellen en monitoren customer journey en deze verbeteren waar nodig. Op deze manier strategie en middelen ontwikkelen gericht op actief en preventief beheer. Middelen waardoor een hypotheekklant met een mogelijk financieel probleem, eerder geholpen kan worden.

    *Verantwoordelijk voor invulling AFM-traject 'aanpak dossier Aflossingsvrije hypotheken'.
    -Ontwikkeling en invulling klantcontactstrategie
    -Ontwikkeling en invulling customer journey
    -Ontwikkeling en invulling outsourcingroute
    -Verantwoordelijk stakeholders interne (incl ING) en extern (incl toezichthouder AFM) en bijbehorende communicatie

    *Kernteam retentie


    *Coördinatie (door)ontwikkeling klant omgeving MijnWUB inclusief app

    *Kernteam 'Betaalpauze COVID-19 / corona


    *Ontwikkeling en introductie intern advieskanaal
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Marketing, Commerciële economie
    Hogeschool van Utrecht
    1994
    Marketing, Commerciële economie
  • VWO, nvt
    RSG Erasmus,
    1990
    VWO, nvt