- MerkleClient Service ManagerDIGITAAL BUREAU & IT-CONSULTANCYapril 2008 - juni 2018 (10 jaren en 2 maanden)Rotterdam, ZH, NederlandAls Client Service Manager ben ik verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en het behalen van gestelde commerciële targets.- strategie: ik was in de lead om doelstellingen te formuleren en de strategie te bepalen.- operationeel aansturen van Client Service Team: voor het team schetste ik graag de kaders waarin de teamleden zowel de klant als zich konden ontwikkelen, maakte ik de doelen helder zodat we er met elkaar voor kunnen gaan en creëerde ik een gezellige en veilige omgeving.- klant ontwikkeling: samen met het team, de proposities van Oxyma (consultancy, marketing automation platform selectie en implementatie, operationele marketing en marketing automation werkzaamheden en creatie) matchen met de uitdagingen die bij de klant spelen, om zo een goede dienstverlening te kunnen bieden en de klant verder te ontwikkelen.- relatie management: door veel direct contact te hebben met de klant (door bij voorkeur op locatie samen te werken of mee te draaien in het marketing team) bouwden we een goede en persoonlijke relatie op en zorgden we voor korte en snelle communicatielijnen. dat leverde mooie resultaten én fijne contacten op!- De klanten met wie ik heb samengewerkt: KPN, Telfort, NS, NS International, Feyenoord, Right to Play
- samen met NS International winnaar van twee Selligent Awards tijdens de Customer First Summit 2017 (Malta). Mooie bekroning van de samenwerking
- project member Attract 2020
Verantwoordelijk voor de optimalisatie van het onboardingsproces van nieuwe medewerkers. - Het Oogziekenhuis RotterdamSenior Adviseur Oogzorgnetwerkaugustus 2007 - maart 2008 (7 maanden)Verantwoordelijk voor de ondersteuning van partner Ziekenhuizen en de uitbouw van het netwerk.•consultancy en relatiebeheer bij bestaande partner; Sint Franciscus Gasthuis te Rotterdam•het opzetten en uitvoeren van projecten (bv: vuurwerkcampagne 2007, Oogbus)•het uitvoeren van werkzaamheden ter optimalisatie van de interne organisatie (bv: opzetten intranet, schrijven handboek),•het houden van werkoverleggen met en coachen van een thema-adviseur.
- Didoc Data ServicesProjectcoördinatormei 2004 - juli 2007 (3 jaren en 2 maanden)Verantwoordelijk voor het managen (op tijd, budget en kwaliteit) van lopende projecten en acquisitie van nieuwe projecten bij klanten.•werkzaamheden voor de klant; intakes, consultancy, budget bepalen, voortgangsgesprekken, relatiebeheer•interne werkzaamheden; briefing, planning, projectmanagement, administratie, kwaliteitscontroles•de klanten met wie ik heb samengewerkt: Albert Heijn, NS, WNF, Coca Cola en Fortis ASR
- Bedrijfswetenschappen,Erasmus Universiteit2003Bedrijfswetenschappen,
- BedrijfsmanagementHaagse Hogeschool2000Bedrijfsmanagement
- DUTA,Université de Franche Comté1999DUTA,