Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Tamara!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Tamara om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Tamara Tunderman

Client Service Manager / Team Manager
  • Voorgesteld tarief
    € 720 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Tamara hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Rotterdam, ZH, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Rotterdam en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Zijn/haar profiel delen
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (16)
Tamara in het kort
Gedreven door persoonlijke en business groei.

Ik heb meer dan 10 jaar ervaring als Client Service Manager op het domein van Marketing Automation. Verantwoordelijk voor zowel strategie en commerciële targets als klanttevredenheid (bij gerenommeerde klanten zoals NS, KPN, Telfort) én de directe aansturing van interne team(s).

De laatste jaren heb ik focus (vanuit mijn eigen bedrijf) op coaching, organisatie van kleinschalige events en het uitrollen van mijn eigen online cursus.

Wat mij kenmerkt:
Sterk in het zien van het grote plaatje (strategie, helicopter-view), maar met oog voor details.

Alert op nieuwe kansen en optimalisatie mogelijkheden (efficiënter, leuker, overzichtelijker).

Er willen zijn voor een ander door te luisteren, te enthousiasmeren, en de ander te laten ‘shinen’.

Verbinder in een team door een gezamenlijk doel te verwezenlijken, samen succes te vieren, gebruik te maken van elkaars krachten en voldoende ruimte te geven voor eigen verantwoordelijkheid.
Werkervaring
  • Merkle
    Client Service Manager
    DIGITAAL BUREAU & IT-CONSULTANCY
    april 2008 - juni 2018 (10 jaren en 2 maanden)
    Rotterdam, ZH, Nederland
    Als Client Service Manager ben ik verantwoordelijk voor de klanttevredenheid en het behalen van gestelde commerciële targets.

    - strategie: ik was in de lead om doelstellingen te formuleren en de strategie te bepalen.
    - operationeel aansturen van Client Service Team: voor het team schetste ik graag de kaders waarin de teamleden zowel de klant als zich konden ontwikkelen, maakte ik de doelen helder zodat we er met elkaar voor kunnen gaan en creëerde ik een gezellige en veilige omgeving.
    - klant ontwikkeling: samen met het team, de proposities van Oxyma (consultancy, marketing automation platform selectie en implementatie, operationele marketing en marketing automation werkzaamheden en creatie) matchen met de uitdagingen die bij de klant spelen, om zo een goede dienstverlening te kunnen bieden en de klant verder te ontwikkelen.
    - relatie management: door veel direct contact te hebben met de klant (door bij voorkeur op locatie samen te werken of mee te draaien in het marketing team) bouwden we een goede en persoonlijke relatie op en zorgden we voor korte en snelle communicatielijnen. dat leverde mooie resultaten én fijne contacten op!
    - De klanten met wie ik heb samengewerkt: KPN, Telfort, NS, NS International, Feyenoord, Right to Play

    • samen met NS International winnaar van twee Selligent Awards tijdens de Customer First Summit 2017 (Malta). Mooie bekroning van de samenwerking

    • project member Attract 2020
    Verantwoordelijk voor de optimalisatie van het onboardingsproces van nieuwe medewerkers.

  • Het Oogziekenhuis Rotterdam
    Senior Adviseur Oogzorgnetwerk
    augustus 2007 - maart 2008 (7 maanden)
    Verantwoordelijk voor de ondersteuning van partner Ziekenhuizen en de uitbouw van het netwerk.
    •consultancy en relatiebeheer bij bestaande partner; Sint Franciscus Gasthuis te Rotterdam
    •het opzetten en uitvoeren van projecten (bv: vuurwerkcampagne 2007, Oogbus)
    •het uitvoeren van werkzaamheden ter optimalisatie van de interne organisatie (bv: opzetten intranet, schrijven handboek),
    •het houden van werkoverleggen met en coachen van een thema-adviseur.
  • Didoc Data Services
    Projectcoördinator
    mei 2004 - juli 2007 (3 jaren en 2 maanden)
    Verantwoordelijk voor het managen (op tijd, budget en kwaliteit) van lopende projecten en acquisitie van nieuwe projecten bij klanten.
    •werkzaamheden voor de klant; intakes, consultancy, budget bepalen, voortgangsgesprekken, relatiebeheer
    •interne werkzaamheden; briefing, planning, projectmanagement, administratie, kwaliteitscontroles
    •de klanten met wie ik heb samengewerkt: Albert Heijn, NS, WNF, Coca Cola en Fortis ASR
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Bedrijfswetenschappen,
    Erasmus Universiteit
    2003
    Bedrijfswetenschappen,
  • Bedrijfsmanagement
    Haagse Hogeschool
    2000
    Bedrijfsmanagement
  • DUTA,
    Université de Franche Comté
    1999
    DUTA,