Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Melih!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Melih om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Melih Kandemir

Servicedesk

Thuiswerken vanuit Soest

  • 52.171322
  • 5.28356
  • Indicatief tarief € 350 / dag
  • Werkervaring 0-2 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Melih hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven fulltime beschikbaar te zijn, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Melih hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Soest, UT, Nederland
Thuiswerken
Voert zijn of haar opdrachten voornamelijk op afstand uit

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Beperkte professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (7)

Melih in het kort

Ik ben een enthousiaste jongeman met 1,5 jaar ervaring op de servicedesk. Ik ben erg dienstverlenend ingesteld en ben graag in contact met mensen, een van mijn positieve eigenschappen als IT support medewerker! Ik los IT problemen graag zo goed mogelijk op en ben pas tevreden als de eindgebruiker tevreden is.

Werkervaring

De Kleine Prins

Onderwijs & e-learning

Servicedesk medewerker / IT Support medewerker

Utrecht, Nederland

oktober 2021 - april 2022 (6 maanden)

Aannemen, registreren, classificeren, verhelpen en afmelden van IT gerelateerde incidenten en verzoeken op het gebied van alle soft- en hardware. We registreerden de meldingen in Outlook. Analyseren van IT gerelateerde incidenten en bepalen of deze doorgezet moeten worden naar andere oplosgroepen of externe partijen. Userbeheer in Active Directory. Hieronder valt het aanmaken van accounts, het resetten van wachtwoorden en het toekennen/wijzigen van rechten van users. Dit werd daarna gedaan in Azure AD. Ondersteuning verlenen op gebied van onder andere MS Windows en MS Office 365. Analyseren en oplossen van problemen m.b.t. hardware zoals tablets, laptops, desktops en smartphones. Gebruikers ondersteuning bieden bij functionele vragen inzake het gebruik van iOS en Android. Het aanmaken/bijhouden van gebruikersovereenkomsten.Het schrijven en up to date houden van documentatie zoals gebruikershandleidingen. Het uitvoeren van serviceverzoeken. Het waar nodig escaleren van incidenten naar bijvoorbeeld de tweede lijn. Hierbij bleef ik verantwoordelijk voor de call en zorgde ik dat de eindgebruiker op de hoogte bleef. Remote beheer met Teamviewer.

VSH Fittings

Civiele techniek & bouwkunde

Servicedesk medewerker / IT Support medewerker

Hilversum, NH, Nederland

november 2020 - augustus 2021 (9 maanden)

Hier werkten we met Sysaid voor de tickets. Eerste lijns support met 2 systeembeheerders ter ondersteuning. Vooral wat kleinere problemen van collega's oplossen, zoals printerproblemen, netwerkproblemen updateproblemen en accuproblemen. Werkten met Radmin om gebruikers van een afstand te helpen.

Opleidingen