Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Linda!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Linda om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Linda Hammink

Virtual Assistant ondernemers

Kan reizen naar Alkmaar

  • 52.6313
  • 4.75038
  • Indicatief tarief €125 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Linda hebt geaccepteerd.

Parttime , 3 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Linda hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Alkmaar, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Alkmaar en 50 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden
Sector
  • Architectuur & stedenbouwkunde
  • Automobiel
  • Banken & verzekeringen
  • Consultancy & auditing
  • Cultuur
+39 andere
Bedrijfsomvang
  • 1 persoon
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen
  • 50 - 249 personen
  • 250 - 999 personen
+2 andere

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Duits

    Beperkte professionele capaciteit

  • Engels

    Beperkte professionele capaciteit

Vaardigheden  (7)

Linda in het kort

Ik zorg voor jouw zorgen . . .
Een virtueel assistent is een (personal) online secretaresse of assistent op afstand.

Ik bied een breed scala aan diensten aan. Met mijn kennis & kunde werk ik overdag en 's avonds om jouw (zakelijke) zorgen weg te nemen.

Ik ben trots dat ik nu, na jarenlange werkervaring, én zelfstandig ondernemerschap, alles kan combineren om mijn diensten online aan te bieden voor jouw onderneming.

Als werkervaring ben ik begonnen bij een internetbedrijf, daarna bij notariskantoren op de onroerend goed afdeling en een advocatenkantoor. In 2005 zijn mijn man en ik gestart met een eigen bemiddelingsbureau. In de tussentijd heb ik een eigen webshop gehad in natuurlijke producten, wat aansloot bij de praktijk van mijn man. In 2019 zijn we met het gezin vertrokken naar Oostenrijk waar we een hotel hebben gekocht en hebben gerund tot 2021. In die afgelopen 17 jaren hebben we nog steeds het bemiddelingsbureau en regel ik voornamelijk de backoffice.

Werkervaring

Notariskantoor de Bruijn & Erkamp

receptioniste / secretaresse onroerend goed

Alkmaar, Netherlands

juni 2001 - augustus 2002 (1 jaar en 2 maanden)

werkzaamheden : receptioniste, ontvangen cliënten, opstellen royementsakten, postbehandeling, opstarten dossiers, contact met banken, opstellen nota's, opstellen akte van levering en hypotheekakten

Smeets, Druncks, Achten Maester Notarissen

secretaresse / notarieel medewerkster onroerend

Maastricht, Netherlands

augustus 2002 - februari 2005 (2 jaren en 6 maanden)

werkzaamheden : opstarten dossiers, contact met banken en makelaars, opstellen nota's, opstellen akte van levering en hypotheekakten, zelfstandige behandeling nieuwbouwproject, secretaresse kandidaat notaris

Van Erp Notarissen te

secretaresse kandidaat notaris

Amsterdam, Netherlands

februari 2005 - oktober 2006 (1 jaar en 8 maanden)

werkzaamheden : contact banken, makelaars en cliënten, opstellen samenlevingsovereenkomsten, testamenten, behandelen van complete dossiers op onroerend goed afdeling,

Willems Advocaten & Rechtsanwälte

secretaresse / juridisch medewerkster

februari 2013 - december 2013 (10 maanden)

werkzaamheden : administratie, cliëntencontact, urenadministratie, uitwerken brieven via dictafoon, roladministratie

CMS Amsterdam

secretaresse onroerend goed veilingen

juli 2014 - juli 2015 (1 jaar)

werkzaamheden : voorbereiden, behandelen en afwikkelen van veilingen, contact met banken, financiële instellingen, cliënten

Opleidingen