Zelfstandig business development manager met ruim 20 jaar ervaring in marketing, sales en productontwikkeling binnen o.a. FMCG, machinebouw, ICT en media. Sterk in het ontwikkelen en vertalen van businessideeën naar de praktijk in de vorm van relevante proposities en producten, nieuwe werkwijzen, het winnen én behouden van klanten. Een denker en een doener, die anderen weet te enthousiasmeren. Resultaatgericht, intelligent, vernieuwend en sensitief.
Sterke focus op:
⇨ Nieuw | nieuwe klanten, nieuwe producten, nieuwe markten en partnerships
⇨ Vernieuwing | actualiseren van business modellen, werkwijzen en processen
✪ Bewezen track record in marketing, sales, mensen en merken; als geen ander in staat deze te verbinden en tot resultaat te brengen. ✪ Kan complexe situaties 'eenvoudig' weergeven. Sterk in het ontwikkelen van vernieuwende ideeën en inzichten en de vertaling hiervan naar zowel strategie als operatie. ✪ Durft mensen uit te dagen om tot het beste resultaat te komen. Combineert creativiteit met pragmatische aanpak. ✪ Easy going op alle niveaus, zowel nationaal als internationaal, met een goed gevoel voor onderlinge verhoudingen.
☑ Met andere woorden: creëert grip op uw situatie, identificeert kansen en realiseert deze
➢ +15 jaar ervaring in FMCG, maak-industrie en ICT
➢ hands-on mentaliteit op zowel strategisch als operationeel niveau
➢ succesvol in uitdagende, commerciële en innovatieve rollen
➢ prima thuis in een internationale omgeving
----------------
✔ ERVARING & REFERENTIES
FMCG......... Viking Europe, Hero, Allied Domecq, Staatsloterij, Malibu, Sportlife, Smirnoff,
Industrie..... Stolle Machinery, Rosario Can Technology, UASC, Zeeland Seaports
Media.......... NPN Communicatie, Planet Event, Eneco, De Kruijff Machinebouw
IT.................. Emeago, FMS Effective, WhiteVision
----------------
✔ MEER INFORMATIE