Malt Logo
Arrisje Wenting
Interim Customer Service Manager & Consultant
  • Indicatief tarief
    € 800 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Arrisje hebt geaccepteerd.
Maak je selectie van freelancers
Voeg freelancers toe aan je selectie en neem direct contact met ze op!
Door contact op te nemen met tot 6 freelancersverdubbel je je kans om iemand te vinden voor de opdracht.
Locatie en reizen
Locatie
Dongen, NB, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Dongen en 50 km rondom
  • Tilburg en 50 km rondom
  • 's Hertogenbosch en 50 km rondom
  • Breda en 50 km rondom
  • Rotterdam en 10 km rondom
Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht

  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden

Bedrijfsomvang

11 - 49 personen
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Bekijk welke talen Arrisje beheerst
Categorieën
Zijn/haar profiel delen
Expertise (16)
Arrisje in het kort
Is jouw organisatie groeiende? En merk je ook dat:

Je te weinig grip hebt op de werkvoorraad van de klantenservice, en de bereikbaarheid en reactiesnelheid daardoor verminderd?

Je onvoldoende inzicht hebt in de belangrijkste klantbehoeften , en je daardoor geen goede service- en kanaalstrategie kunt opzetten?

Er binnen het team veel ziekteverzuim en verloop is, en het lastig is om nieuwe en goede mensen te vinden?

Met passie en daadkracht help ik jonge, snelgroeiende bedrijven bij het optimaliseren van hun klantcontact.
Het is mijn missie elke klant en medewerker ambassadeur te laten worden van jouw organisatie!

Wat zijn mijn drijfveren en, nog belangrijker, hoe zie jij dit terug in onze samenwerking?

Daadkracht
Met mijn pragmatische en resultaatgerichte manier van werken maak ik een helder plan van aanpak, concrete doelen en een duidelijk overzicht en beleid hoe wij van elke klant en elke medewerker échte ambassadeurs kunnen maken.

Door mijn gedrevenheid, besluitvaardigheid en oplossingsgerichtheid kan jij snel schakelen en op korte termijn processen efficienter gaan inrichten.

Duidelijkheid
Op basis van relevante data kan ik je met mijn analytische vaardigheden een goed inzicht geven in de klantbehoeften, klantverwachtingen en redenen waarom klanten contact opnemen. Hiermee kunnen we een goede service-en kanaalstrategie opzetten en de bereikbaarheid en reactiesnelheid optimaliseren.

Door mijn duidelijke communicatie weet je wat je kan en mag verwachten van mij als strategische sparringspartner en kan je rekenen op een open en eerlijke samenwerking.

Discipline
Ik ben een doorzetter, een echte aanpakker, en ik zal er voor zorgen dat de bedachte plannen ook daadwerkelijk tot uitvoer worden gebracht, zodat er wezenlijk actie wordt ondernomen om jouw klantcontact te verbeteren .

Do you really want to delete this item?

Werkervaring
  • Google
    CEO
    SOFTWAREPRODUCTIE

    Menlo Park, CA, USA

    september 1998 - Vandaag   25 jaren
    Als ik het zou moeten samenvatten, zou ik zeggen dat het een geweldig avontuur is...

Do you really want to delete this item?

Do you really want to delete this item?

Verdergaan
Externe aanbevelingen

Do you really want to delete this item?

Opleidingen

Do you really want to delete this item?

Diploma's