Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Yvonne!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Yvonne om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Profile picture

Yvonne Legerstee

virtual assistant
  • Voorgesteld tarief
    € 520 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Yvonne hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Rotterdam, ZH, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Rotterdam en omstreken (tot 50 km)
Checklist
Niet geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (9)
Werkervaring
  • Stichting BOOR
    Bestuurssecretaresse en management assistente
    mei 2019 - Vandaag (5 jaren en 8 maanden)
    Rotterdam, Netherlands
  • Support! Virtual Assistance
    Eigenaar
    juni 2014 - Vandaag (10 jaren en 7 maanden)
    Barendrecht, Netherlands
    Als drijvende kracht achter Support! Virtual Assistance, zet ik met passie mijn kennis en ervaring in op het management ondersteunende vlak. Ik geef klanten de ruimte en energie om meer tijd in de ontwikkeling van hun organisatie te steken of (tijdelijk) meer lucht te krijgen. U kunt denken aan algemene secretariële ondersteuning, interim opdrachten ter vervanging van ziekte, zwangerschapsverlof of tijdelijke drukte, sales activiteiten of IT ondersteuning. Projecten waar ik onder meer aan werk(te):
    • zelfstandig leads nabellen en volledig koude acquisitie voor diverse klanten
    • uitvoeren van facturatiewerkzaamheden voor een uitzendbureau
    • fungeren als backoffice voor een bedrijf in de creatieve sector
    • zelfstandig opzetten van en leiding geven aan een receptionistenpool in een bedrijfsverzamelgebouw
    • notuleren in de VvE-sector
    • meedraaien in het backoffice van een bloemistenorganisatie
    • helpen bij het vormgeven van presentaties en documenten voor diverse klanten
  • Timon jeugd- en (jong)volwassenenzorg
    Management Assistente a.i
    februari 2018 - juli 2018 (5 maanden)
    Rotterdam The Hague Airport (RTM), Rotterdam Airportplein 60, 3045 AP Rotterdam, Netherlands
    Als interim management assistente ben ik ingezet om voor een half jaar de kerngebiedsmanager van Regio Zuid te ondersteunen. Werkzaamheden waren onder meer:
    • uitvoeren van algemene secretariële taken,
    • complex agendabeheer en het bijhouden van diverse mailboxen
    • facilitaire zaken met betrekking tot het pand
    • genereren van managementinformatie vanuit diverse systemen
    • HR werkzaamheden zoals contractbewaking en het verwerken van declaraties
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Directiesecretaresse
    Schoevers College
    1988
    Directiesecretaresse