Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Wisken!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Wisken om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Wisken Beeckman

Administrative guru

Kan reizen naar Gent

  • 51.057496
  • 3.732703
  • Indicatief tarief € 550 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Wisken hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 1 dag per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 1 dag per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Wisken hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Gent, OV, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Gent en 10 km rondom

Voorkeuren

Sector
Liever:
  • Architectuur & stedenbouwkunde
  • Civiele techniek & bouwkunde
  • Consultancy & auditing
  • Defensie
  • Energie
+16 andere
Vermijd:
Gezondheid & Wellness

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Beperkte professionele capaciteit

  • Spaans

    Basiskennis

Categorieën

Vaardigheden (9)

Wisken in het kort

Ik heb 27 jaar ervaring in het ontzorgen bij administratie, marketing en ontzorgen. Mijn sterkte is dat ik al in heel wat sectoren gewerkt heb en snel weg ben met procedures, softwareprogramma's en werkmethode. On the job kan ik ontdekken hoe een werk efficiënter en kwalitatiever kan uitgevoerd worden. Ik ben momenteel in een Lean Six Sigma Black Belt traject om die ervaring om te zetten in een diploma.

Verder heb ik een sterk internationaal netwerk van kwalitatieve ondernemers van over de hele wereld. Netwerken is mijn 2e natuur.

Werkervaring

V.E.T.O. & PARTNERS

Architectuur & stedenbouwkunde

Bureelcoördinator  - Als freelancer

9860 Oosterzele, Belgium

maart 2022 - Vandaag (3 maanden)

V.E.T.O. & Partners hebben een jarenlange kwalitatieve expertise in:
-veiligheidscoördinatie
-EPB/EPC
-stabiliteit
-blowerdoortesten
-asbestinventarisatie
-BREEAM En ze zijn een erkend opleidingsinstituut in die materie. Als bureelcoördinator van dit 20-koppig team verzorg ik dagelijks volgende taken:
-opvolgen van de info-mailbox: dit zijn een pak mails over alle lopende en nieuwe projecten, offerte-aanvragen, aanbestedingen, etc. Deze mailbox moet kort opgevolgd worden en alles dient bij de juiste persoon of dossier te komen.
-voorbereiden van alle offerte-aanvragen
-administratief volledig voorbereiden van de nieuwe dossiers voor veiligheidscoördinatie en energie
-inplannen van de nieuwe dossiers bij de juiste veiligheidscoördinator
-Telefoonassistentie
-voorbereiden van alle veiligheidsdossiers Ontwerp voor de zaakvoerder
-dagdagelijkse reilen en zeilen van het kantoor Dit is een opdracht voor het opvangen van een zwangerschapsverlof.
Office Manager

VETA nv

Architectuur & stedenbouwkunde

Allround administratief ontzorgen  - Als freelancer

9200 Dendermonde, Belgium

december 2021 - Vandaag (6 maanden)

216 te 9200 Appels (Dendermonde). Kom zeker eens langs in hun immens grote en prachtige toonzaal als je op zoek bent naar:
-keukens om in te leven en te koken
-unieke badkamers om lekker zen te zijn
-kasten op maat die jouw persoonlijkheid weergeven. Voor dit sterk bedrijf verzorg ik:
-de boekhouding
-de payroll
-input van projecten in Bouwsoft
-overige taken waar een helpende hand welkom is
Allround Administration

Expat & Co

Banken & verzekeringen

Junior claims adjuster  - Als freelancer

Groot-Bijgaarden, 1702 Dilbeek, Belgium

februari 2020 - Vandaag (2 jaren en 4 maanden)

Als ondersteuning van de dienst Claims, zorgen wij dat:
*de schadedossiers van expats en buitenlandse studenten correct en vlot verwerkt worden;
*de complexe dossiers de juiste oplossing krijgen;
*hun internationale klanten correct en met de glimlach geholpen zijn
*we onze motivatie tonen om te mogen werken bij een échte gamechanger Expat & Co staat voor een kwalitatieve service met een frisse en innoverende blik op het verzekeren van Expats en buitenlandse studenten.

Bosta nv

Groothandel

Credit Controller  - Als freelancer

Sint-Martens-Latem, Belgium

februari 2016 - Vandaag (6 jaren en 4 maanden)

Beheer debiteuren, bewaken kredietlimieten, controleren betaalafspraken en incasseren openstaande bedragen.
Debiteurenbeheer

Neutraal Ziekenfonds Vlaanderen

Medische sector

Management Assistente  - Als freelancer

Aalst, Belgium

september 2021 - februari 2022 (5 maanden)

Takenpakket:
-facility management
-fleet management
-opvolgen planning onderhouds- en poetsteam
-algemene administratieve taken
-wat maar nodig is om de job van de directie en het management lichter te maken

BNI Brussels Airport Kastze

Director Consultant  - Als freelancer

1910 Kampenhout, Belgium

mei 2018 - september 2021 (3 jaren en 4 maanden)

4 jaar 5 maanden Proud member - BNI Brussels Airport Kastze oktober 2020 - september 2021 (1 jaar) Kampenhout, Vlaanderen, België Director Consultant mei 2018 - september 2021 (3 jaar 5 maanden) Vlaams-Brabant & Arr. Aalst Business Network International heeft als missie om de leden te helpen meer omzet te verkrijgen door hen een gestructureerd, positief en professioneel aanbeveling marketing programma te bieden dat hen helpt om langdurige, veelbetekenende relaties aan te gaan met kwalitatief goede andere ondernemers. BNI - Changing the way the world does business© Het fundament van BNI is gestoeld op het principe "Geven loont". Als Director Consultant ondersteun sta je bestaande chapters bij en garandeert hun groei, help je nieuwe chapters op te starten en geef je leden trainingen en/of inzichten. Ikzelf zal starten met het begeleiden van een bestaande chapter en hen helpen bij hun groei.

Chapter BNI Erpe-Mere

Founding member  - Als freelancer

9420 Erpe-Mere, Belgium

mei 2017 - september 2020 (3 jaren en 4 maanden)

BNI (Business Network International) is a 30 year old business and professional marketing organization that allows only one person from each trade or profession to join a chapter. With over 7.300 active chapters, and 185.000 members, it is the most successful business referral organization in the world. Belonging to BNI is like having dozens of sales people working for you because all the other members carry copies of your card with them. When they meet someone new that could use your products or services they hand out your card and personally recommend your services. It's as simple as that! Last year members of BNI passed 5,2 million referrals, which generated more than €5,4 billion worth of business. http://www.bni-vlaanderen.be http://bni-vlaamsbrabant.be

Spott

Happiness Manager  - Als freelancer

maart 2019 - september 2020 (1 jaar en 6 maanden)

Aalst Appiness is the only Belgian company listed in the top 100 of the most disruptive companies in the world. With Spott.ai they've succeeded to make any content (video or picture) interactive and shoppable for any environment (video players, website, apps, set-top boxes and smart TV's). They are an award-winning scale-up showing the world that content can be so much more than we used to know. Proud to fulfil the role of Office Manager within this ambitious company and help them so to grow even stronger. Check them out: https://spott.ai/

Colruyt Group

Capacity Manager Digital Delivery  - Als freelancer

Halle, Belgium

juli 2018 - augustus 2019 (1 jaar en 1 maand)

Working out a smooth process of getting new assignments into people's planning. Implementing that process and shifting the mindset from individual to scrum working. Taking care of the day to day work and planning digital resources.

Teitu

Recruitment Officer  - Als freelancer

Sint-Niklaas, Belgium

mei 2017 - oktober 2017 (5 maanden)

Public speaker & event coördinator juli 2016 - oktober 2016 (4 maanden) Mere [email protected] is onderdeel van de Dekimo-groep en het bedrijf van Dhr. Johan De Temmerman. N.a.v. hun 10-jarig bestaan was het oorspronkelijk mijn taak om het onderdeel van de speakers te coördineren. Dit hield in: speakers zoeken en de presentatie die avond verzorgen. Door omstandigheden viel er een speaker weg en was er geen andere keuze dan ik zijn plaats in te nemen. Ik zocht een nieuwe moderator, maakte de presentatie en werd, geheel buiten mijn comfortzone, zelf speaker die avond. Een fijne ervaring!

MultiMinds

Management Assistant  - Als freelancer

Aalst, Belgium

mei 2015 - februari 2017 (1 jaar en 9 maanden)

Social Media Coördinator november 2016 - maart 2017 (5 maanden) Aalst Het hele social media gebeuren van de radiozenders City Music, Studio Ajoin en Ajoin Music gestructureerd laten verlopen en dit in samenwerking met de enthousiaste medewerkers van deze radiozenders. MultiMinds Management Assistant mei 2015 - februari 2017 (1 jaar 10 maanden) Aalst Finance - HR - Accountancy - General Administration

CrossCast

Administratief medewerker  - Als freelancer

Gentbrugge, 9050 Ghent, Belgium

november 2015 - maart 2016 (4 maanden)

Administratieve ondersteuning van de Talent Casting Manager

GADECO BVBA

Allround administratieve medewerker

Aalst, Belgium

januari 2012 - oktober 2015 (3 jaren en 9 maanden)

Opstarten van een degelijke administratie, maken financieel overzicht en openstaande klantenrekening wegwerken, personeels- en plaatsingsplanning, telefonisch contact met klanten en leveranciers, opmaken offertes, verkoop winkel assisteren, behandelen en opvolgen klachtendossiers, stockopvolging, bijhouden kasontvangsten, opmaken facturen, uitvoeren betalingen, maandelijkse afsluiting boekhouding, beheer mailverkeer, plaatsen van bestellingen, de jaarlijkse creatie, druk en verspreiding van de Elkogama Folder, etc.

Intercommunale Land van Aalst (ILvA)

Diensthoofd Inzameling

Erembodegem, 9320 Aalst, Belgium

februari 2002 - december 2011 (9 jaren en 10 maanden)

Personeelsplanning korte en lange termijn, opvolgen afwezigheden en prestaties, opmaak en controle jaarlijkse afvalkalender, oplossen dagelijkse problemen, coördinatie volledige dienst inzameling, (aan)sturen van de ploegbazen en de ophaalploegen, klachtenbehandeling.

Pauwels Trafo Belgium

Logistics Officer

mei 2000 - februari 2002 (1 jaar en 9 maanden)

2 jaar 4 maanden Aankoper mei 2000 - februari 2002 (1 jaar 10 maanden) plaatsen en opvolgen bestellingen basiscomponenten voor het bouwen van een transformator (Afdeling Gent in 2003 gestopt) Logistics Officer november 1999 - april 2000 (6 maanden) opvolgen kwaliteits- en productierapporten per geproduceerde transformator, analyseren en rapporteren van eventuele afwijkingen zodat productieproces kan bijgestuurd worden

Culobel NV

Key Account Officer

Aalst, Belgium

augustus 1997 - november 1999 (2 jaren en 3 maanden)

Uitvoeren alle taken m.b.t. de toegewezen klant Raychem: prijsbesprekingen, bestellingen plaatsen, coördinatie productie, leveringen, voorraadbeheer, klachtenbehandelingen. Daarnaast assistentie verlenen aan zaakvoerster betreffende algemene boekhoudkundige taken

Spector Photo Group NV

Bookkeeper

9230 Wetteren, Belgium

november 1995 - juli 1997 (1 jaar en 8 maanden)

verwerken dagontvangsten van alle winkels, uitwerken afbetalingsplan voor winkels in moeilijkheden, oplossen van wanbetalingen

MAN Truck & Bus AG

Assistant Bookkeeper

oktober 1995 - oktober 1995

Asse interim-job - boekhoudkundige ondersteuning

Boekhoudkantoor Verbraecken

Bookkeeper

november 1994 - oktober 1995 (11 maanden)

Boekhouding éénmanszaken

Paula Vanbergen - colruytgroup (symetahybrid)

1-7-2022

Van elke opdracht maakt Wisken een succes. Momenteel heeft een medewerkster van haar team de verantwoordelijkheid om als orderbegeleider het totaalproces op te volgen van offerte tot verzending van productiedossiers. Zij is het aanspreekpunt van de klant. Haar betrokkenheid met ons bedrijf zorgt ervoor dat ze de noden kent en de juiste oplossing aanreikt. Ze heeft oog voor optimalisaties en efficiënt werken is een must. Wisken is een topmadam!

Wim Willegems - Double-U Cybersecurity

30-6-2022

Wisken en haar team verzorgen de administratieve afhandeling van onze beveiligingspaketten en zijn het telefonisch aanspreekpunt voor onze klanten. Wisken werkt cordaat, vriendelijk, oplossingsgericht en is vooral een plezier om mee samen te werken.

Cynthia De Waele - NZVL

29-6-2022

Wisken had naast de reguliere taken van een directieassistent, ook facility onder haar verantwoordelijkheid. Ze werkt zeer efficiënt, communiceert heel open en to the point. Haar grootste troeven zijn haar autonomie, oplossingsgerichtheid en betrokkenheid. De management assistent kon, na haar bevallingsverlof, de draad weer opnemen zonder achterstand in haar werk. Missie van Wisken geslaagd dus.

Peter Vandermeersch - Vegetarische kookschool De Zonnekeuken

28-6-2022

Wisken verzorgde voor ons alle administratie m.b.t inschrijvingen voor ons evenement met een internationale spreker. De samenwerking verliep zeer vlot, open, correct en helder. Belangrijk in deze samenwerking was dat we iemand konden vinden die zich goed kon inleven in wat we juist wensten en dit dan ook op gepaste maat kon omzetten. Deze samenwerkingspartner vonden we in Wisken. Peter Vandermeersch

Opleidingen