Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Trui!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Trui om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Trui Calis

Virtual assistant
  • Voorgesteld tarief
    € 450 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Trui hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Melle, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Melle en omstreken (tot 20 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (11)
Trui in het kort
Op zoek naar een betere work-life balance? Wil je af van die steeds maar groeiende stapel administratie?

Ik heb jaren ervaring als Office Manager waar ik mij bezig hield met:
- administratie
- facturatie
- opvolgen van de mailbox
- telefonie
- onthaal
- up to date houden website
- opvolgen bijscholingen
- opmaken van verslagen en processen-verbaal die tijdens de verhoren werden opgemaakt.

Nu deel ik deze kennis als virtual assistant met zelfstandigen, vrije beroepen en kleine ondernemingen die moeite hebben om hun administratie bij te houden.

Ik lever werk op maat. Zijn er taken die jij niet graag doet of waar je de tijd niet voor hebt, geef mij een seintje en ik zal zien hoe ik je kan helpen. Dit kan voor korte opdrachten of op langdurige basis.

Dus wil jij ook weer meer tijd en minder administratieve taken? Neem een kijkje op en laat me iets weten.

Voor vrije beroepen en zelfstandigen.
Werkervaring
  • NGROD
    Office Manager
    PUBLIEKE SECTOR
    februari 2003 - mei 2018 (15 jaren en 3 maanden)
    Merelbeke, België
    • Semi-zelfstandige functie onder toezicht van een dierenarts die als hoofdactiviteit zijn eigen dierenartsenpraktijk had.
    • Secretariaat: onthaal, correspondentie, telefoon, stockbeheer, contact met leveranciers en leden, ...
    • Financiën: aankopen, betaling facturen, personeelsadministratie, berekenen zitpenningen raadsleden, boekhouden, bankzaken, ...
    • Specifieke taken: notuleren tijdens onderhouden, opmaken verslagen en nieuwsbrieven, klachtenbehandeling en -opvolging, coördinatie en administratie omtrent aanvraag tot goedkeuring bijscholingen, overlegmomenten met leden, ...
    Varia: organisatie teambuildingsweekends en (nieuwjaars)recepties, ontwerp fotoboeken, ...
    Klachtenbehandeling Financiën Verslaggeving Microsoft Word Mailbox Telefonie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Powerpoint Microsoft Power BI
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Licentiaat Handelswetenschappen
    Hogeschool Gent
    1999
Diploma's
  • Postgraduaat coachen van mensen mbv paarden
    Horsense
    2019