Ik was aanvankelijk verantwoordelijk voor het management van een bioscoopcomplex met een heel uitgebreid takenpakket dat steeds verder uitgroeide van louter operationeel naar meer tactisch management en uiteindelijk ook strategisch management over de 4 sites van Utopolis.
Ik had een groot aandeel in de uitbouw van zowel het filmaanbod als het aanbod voeding, drank e.d.
Bepalen van het assortiment en prijszetting alsook het implementeren van seizoens- en/of filmgebonden producten in samenwerking met het departement marketing en in nauw overleg met grote spelers zoals Unilever en Coca Cola.
Vooral door een focus op service en innovatie hebben we steeds kunnen wedijveren binnen een heel concurrentiële markt. Klantvriendelijkheid maar zeker ook een grote kennis van alles wat binnen het bedrijf leeft, vind ik persoonlijk heel belangrijk.
In de latere fase was ik tevens verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van budgetten en investeringen. Het vernieuwen van de sites (bioscoopzalen, walkthrough,...) met oog op estetische alsook praktische aspecten, steeds voorafgegaan door een degelijke kosten-baten analyse.
Mijn kracht als manager is, dat ik in staat ben om snel situaties te analyseren om processen te verbeteren. Ik ben een coach die zoveel mogelijk de mensen zal betrekken in de werking. Als coach tracht ik de werknemers steeds individueel te benaderen om zo de kwaliteiten optimaal te kunnen benutten. Dit heb ik meerdere malen met verschillende teams tot een goed einde gebracht. Mensen die zich meer betrokken voelen zullen meer gemotiveerd zijn en dus tot betere resultaten komen.
Do you really want to delete this item?
- GoogleCEOSOFTWAREPRODUCTIE
Menlo Park, CA, USA
september 1998 - Vandaag (25 jaren en 2 maanden)Als ik het zou moeten samenvatten, zou ik zeggen dat het een geweldig avontuur is...
Do you really want to delete this item?
Do you really want to delete this item?
Do you really want to delete this item?