Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Stefan!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Stefan om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Stefan Van Der Mark

Projectoportfoliomanager

Thuiswerken vanuit Breda

  • 51.592215
  • 4.780567
  • Indicatief tarief € 950 / dag
  • Werkervaring 2-7 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Stefan hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven fulltime beschikbaar te zijn, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Stefan hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Breda, NB, Nederland
Thuiswerken
Voert zijn of haar opdrachten voornamelijk op afstand uit

Voorkeuren

Sector
  • Automobiel
  • Consultancy & auditing
  • Digitaal bureau & IT-consultancy
  • Internet der dingen
  • Logistiek & Supply Chain
+2 andere

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (7)

Stefan in het kort

Ik help graag bedrijven aan meer overzicht in hun project portfolio, het vergroten van hun verander executiekracht en het sneller en beter realiseren van de strategie. Met een sterk analytisch vermogen en helicopterview ben ik in staat snel de organisatie en haar omgeving te doorzien en verbanden te leggen binnen en buiten de organisatie.

Werkervaring

Technische Universiteit Delft

Projectportfolio manager

Delft, Netherlands

februari 2022 - Vandaag (6 maanden)

Louwman Group

Portfolio Manager

januari 2020 - januari 2022 (2 jaren)

Being Portfolio Manager means creating and maintaining insight in the organizations complete change portfolio, categorizing and prioritizing all initiatives on value delivery and strategic fit and advising the board of directors about the proposed initiatives. Setting up portfolio management for all Louwman Group business units results in many challenges which led to significant improvements:
- Establish and implement criteria for prioritization;
- Incorporating large strategic initiatives as well as minor change initiatives;
- Design processes needed for governance
- Communicate governance and processes to stakeholders on all levels.

Louwman Group

Project Manager

december 2018 - januari 2020 (1 jaar en 1 maand)

As project Manager I was responsible for realizing a number of projects. From writing project documentation to tracking benefits, a few of the projects I lead are:
- Implementing GDPR organization
- Implementing companywide Intranet.

Louwman Group

Business Transformation Consultant

Raamsdonksveer, Netherlands

november 2018 - januari 2020 (1 jaar en 2 maanden)

As a Business Transformation Consultant I focus on helping organisations allign their strategies and achieve innovation in process optimization. Also experienced in project management in LEAN and IT implementations, again with my focus on challenging teams to create the most innovative idea's and solutions.

Louwman Logistics B.V

Supply Chain Consultant

Raamsdonksveer, Netherlands

november 2017 - oktober 2018 (11 maanden)

Being a Supply Chain Consultant meant helping teams and organizations design and improve innovative and efficient processes. I've consulted in multiple LEAN projects and implementation projects.

Louwman Logistics B.V

Transport Management

Raamsdonksveer, Netherlands

augustus 2016 - november 2017 (1 jaar en 3 maanden)

First and foremost I worked on creating this new team in the organization. Together with the team I was responsible for all things related to transport of goods:
- Reporting to customers, carriers and management;
- Increasing service levels
- Tendering

Louwman Logistics B.V

Purchasing

Raamsdonksveer, Netherlands

mei 2016 - november 2017 (1 jaar en 6 maanden)

As purchaser I was responsible for inventory management and purchasing of packing materials for our three warehouses. Further more I was responsible for planning the inbound container deliveries for our customers.

Louwman Logistics B.V

Customer Service Representative

Raamsdonksveer, Netherlands

juli 2013 - juli 2016 (3 jaren)

In this role I was the single point of contact for our customers and responsible for solving any issues and answering client, warehouse and carrier questions. Furthermore inventory management, reporting and invoicing were core business. Fourty percent of my time I spend on improvement projects within my line of work, for example:
- LogABC: analize and redesign the warehouse for efficient routing.
- Location independent customer services: merging two fysical offices and preparing systems and workflows for flexible workspaces.

stefanvandermark.nl

Designer

Breda, Netherlands

april 2009 - juli 2014 (5 jaren en 3 maanden)

This is my personal portfolio I use to show interesting work I've done.

Tosti Micro Marketing

Owner

Breda, Netherlands

juli 2012 - juli 2013 (1 jaar)

Design and develop websites and webshops for our customers Optimize websites for SEO Developing online branding strategies

Opleidingen