- Bakker BarendrechtInterim Categorie Marketeer GroenteGROOTHANDELdecember 2023 - juni 2024 (7 maanden)Ridderkerk, NederlandTijdelijke invulling van de rol van Categorie Marketeer Groente voor zwangerschapsverlof.Werkzaamheden:Een directe bijdrage leveren aan het verhogen van de consumptie van lekkere, gezonde en duurzaam geteelde groenten.Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het assortiment groente op de P's van de marketing mix in nauwe samenwerking met categorie management van Albert Heijn.
- Looye kwekersInterim Categorie ManagerVOEDSELINDUSTRIEseptember 2024 - Vandaag (8 maanden)Naaldwijk, NederlandLooye Kwekers is sinds 1946 uitgegroeid tot een van de bekendste en meest geliefde tomatenkwekers van Nederland, Duitsland en België. Bekend van Looye Honingtomaten, Looye Joyn tomaten en sinds kort de Looye To Go tomaten. In dit derde generatie familiebedrijf staat alles in het teken van kwaliteit en smaak.Taken:Als Interim Category Manager ben ik verantwoordelijk voor het vormen en uitvoeren van een nieuwe category management afdeling binnen Looye.Onderdelen zijn: Strategische plan vorming, merk strategie, product innovatie en ontwikkeling, analyseren marktontwikkelingen en consumenten inzichten, vormgeven trade marketing beleid voor de diverse kanalen.Daarnaast aansturen van een Trade Marketing team van 2 fte's.
- 0112- Coty Inc.interim Customer Marketing Manager luxury fragrancesMODE & COSMETICAaugustus 2023 - oktober 2023 (3 maanden)Amsterdam, NederlandAls Interim Customer Marketing Manager ben ik verantwoordelijk voor het duurzaam bouwen aan een aantal van de luxe geuren merken van Coty Luxe Fragrances. De merken die ik beheer zijn Calvin Klein, Davidoff, Jil Sander, Joop! & Escada.Mijn taken:De functie bevatten zowel Brand Manager als Customer Marketing werkzaamheden.In de rol van Brand manager vallen de jaarlijkse strategische plannen, budgetplannen, behalen van sales targets en promo strategie van de verschillende merken.Onder het Customer Marketing vallen categorie management taken zoals categoriegroei bij de verschillende klanten door oa prijsstrategie, productinnovaties en productpresentatie (instore en online).
- HEAO CE MMHogeschool Arnhem Nijmegen1998
- Digitale Marketing / Online MarketingIpro Training2019