Ik heb veel ervaring in verandercommunicatie, draagvlak creëren bij projecten/doelstellingen, collega's meekrijgen, etc. Strategische lijnen uitzetten, werkprocessen optimaliseren etc. Met name in grotere projecten en ontwikkelingen.
De klant of werknemer centraal zetten en dit ook écht als kompas gebruiken voor hoe je met elkaar (samen) werkt en communiceert. Klinkt simpel, maar dat is het in praktijk vaak niet. Terwijl als een organisatie deze alignment juist wél nastreeft en vervolgens ook realiseert, dat is is 'where the magic happens'.
Ik ben gepassioneerd over het raakvlak tussen marketing & communicatie en psychologie (hoe mensen denken en dingen ervaren). Vandaar mijn studie werkgeluk en mijn huidige opdracht rondom een student journey (het in kaart brengen van de informatiebehoefte en beleving van studenten in het voor-/keuzetraject van hun studie... en de doorvertaling hiervan in communicatiemiddelen, touchpoints, ondersteunende visuals en werkprocessen). Met als einddoel: 'klanten' blijer maken en zorgen dat iedereen trots kan zijn op het werk dat hij/zij doet.