You're seeing this page as if you were . The main menu is still yours, though. Exit from immersion
Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Saloua!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Saloua om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Saloua Motmans Office manager, Administratieve ondersteuningSM

Saloua Motmans

Office manager, Administratieve ondersteuning
  • Voorgesteld tarief
    € 350 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Saloua hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Arrondissement Antwerpen, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Arrondissement Antwerpen en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden
Saloua in het kort
Met mijn jarenlange ervaring als Office Manager, Management Assistente en het bieden van administratieve ondersteuning kan je op mij rekenen om u de nodige ondersteuning te geven bij uw werkzaamheden.
Ik ben zeer flexibel en kan me snel aanpassen aan elk werkomgeving en nieuwe systemen die dienen aangeleerd te worden.
Je krijgt een super gemotiveerde medewerkster die de uitvoerende taken overneemt zodat jij hier niet meer naar hoeft om te kijken.
Werkervaring
  • Deme, Wunderman Thompson, Greenhouse, Worley, Sumitomo, DLA Piper, Sibelco, ...
    Hospitality en Administratieve ondersteuning
    CONSULTANCY & AUDITING
    juni 2021 - januari 2023 (1 jaar en 8 maanden)
    Antwerpen, Brussel
    Inbrengen van facturatie, travel management, stockbeheer, organisatie en notuleren van meetings, vergaderzalen boeken + catering, offertes opmaken
  • STYFHALS & PARTNERS
    OFFICE MANAGER - FREELANCE
    ARCHITECTUUR & STEDENBOUWKUNDE
    april 2020 - februari 2022 (1 jaar en 10 maanden)
    Machelen, België
    Agenda beheer en opvolging Travel management Facturatie Verslagen maken van directie meetings Rapportering
  • KATOEN NATIE
    PROJECT MANAGER OFFICER - FREELANCE
    LOGISTIEK & SUPPLY CHAIN
    april 2019 - december 2019 (8 maanden)
    Kallo, België
    Agenda beheer en opvolging Organiseren, bijwonen en verslagen maken van de Project Managers en directie meetings Opmaken en afsluiten van projecten Begeleiden van nieuwe collega's Rapportering Werkervaring
Externe aanbevelingen