Mijn drijfveer is om voor een merk de positie te vormen en te vertalen naar een heldere merkstrategie en deze via een sterke concepten tot leven te laten komen.
Dit doe ik vanuit mijn rol als merkstrateeg voor bureau's, projecten & interim opdrachten.
Als ervaren strateeg is het mijn verantwoordelijkheid om het initiatief te nemen tijdens gesprekken met klanten over hun merk, producten of diensten en gezamenlijk de koers te bepalen voor hun offline & online merkstrategie.
Naast het leiden van de conversatie ben ik in staat om concrete en uitvoerbare plannen te maken die helpen om de (zakelijke) doelstellingen van mijn klanten te realiseren. Gezien de aard van mijn werk kom ik tot heldere inzichten (inside-out) voor het merk om de positie in het brein van de consument te versterken.
Dit gebruik ik als vertrekpunt voor creatieve concepten én om ontvangen briefings ter discussie te stellen. Hierbij werk ik nauw samen met art directors, ontwerpers, copywriters, fotografen omdat ik uiteindelijk wil dat ons werk bijdraagt aan de gestelde doelstellingen en het merk naar een hoger niveau zal worden getild. Als merkstrateeg houd ik de doelstellingen van mijn klanten continue in de gaten.
#shapingbrands
Specialismen: Marketing, Communications, Retail, Merchandising, Brand Management, Channel and Store Development and managing resellers.