Mijn naam is Robert Broers, ik ben 31 jaar en 16 van die jaren ben ik bezig met video. Zo heb ik bij een aantal verschillende mediabedrijven gewerkt als onder andere cameraman/editor, (junior) creative director, offline editor storytelling en online content marketing specialist.
Het liefst maak ik elke dag nieuwe video's. Mijn passie hiervoor is 15 jaar geleden ontstaan. Samen met een vriend begonnen we een YouTube kanaal. Sindsdien wil ik alleen maar meer leren over alles wat met video te maken heeft. In al die jaren is het (online) content gebied erg veranderd, en blijf ik opzoek naar nieuwe manieren om verhalen nog beter te kunnen visualiseren.
Ondertussen heb ik veel verschillende soorten content mogen maken. Van YouTube-sketches, parodieën, korte films en shows tot documentaires, branded content, tv-commercials, billboards en pre-rolls.
Voor de bakker om de hoek maar ook voor merken als Nike, Asics, Domino's, Nintendo, Unilever, Philips en IKEA.
Het leukst vind ik het om veel creatieve input te hebben in het project waar ik aan werk; om met passie, mijn kritische blik en met de kennis die ik heb opgedaan een eindproduct af te leveren waar ik trots op ben en die de juiste resultaten weet te behalen.