Ik ben Rebecca en een echt projecten dier. Een opstarter, een trekker, een regelaar, een (be)denker, uitvoerder. Dat kan zijn omdat je een nieuwe business begint en je iemand nodig hebt die alles met jou mee de grond uittrekt, voor een project, een nieuwe afdeling dat opgezet moet worden, .
Bij alle voorkomende zaken kan ik je helpen; een strategie mee bedenken daarvoor tijdslijnen uitzetten en deze voor jou bewaken, planningen maken en jou erbij houden, teksten schrijven, je promotie ontwikkelen en uitvoeren, je website vullen en bijhouden, presentaties maken, subsidieaanvragen doen, klanten benaderen, partijen aansturen, ontwikkeling en geven workshops/trainingen.
Je kan het eigenlijk zo gek nog niet bedenken of ik kan het als allrounder allemaal voor je doen. Ik heb meer dan 13 jaar ervaring in werken in projecten van projectcoördinatie tot -leiding. Met mijn eigen onderneming heb ik 10 jaar lang ondernemers geholpen met hun branding. Ik weet dus wat het is om een eigen onderneming te hebben, wat daar bij komt kijken en heb ik meer dan ruime ervaring in het (samen)werken met ondernemers, ik ben zelfsturend, verantwoordelijk, klant- en service gericht.
Ik werk vanuit mijn eigen locatie, dit omdat ik voor een deel van het jaar in het buitenland zit. Met alle technieken van nu en door wat we het afgelopen jaar aan den lijve hebben ondervonden zou dit voor niemand een probleem meer moeten zijn: ik kan online en beschikbaar zijn precies wanneer dit echt nodig is. Dit betekend ook dat de tijden waarop we werken met elkaar niet vastliggen van 9 tot 5. Juist met het opstarten is flexibiliteit van belang zodat we snel kunnen schakelen om tot actie te kunnen komen. Wat niet wegneemt dat geregeld live meetings met elkaar hebben ook belangrijk is.
Dus als je een krachtige persoonlijkheid nodig hebt om samen jouw doelen te bereiken dan ben je bij mij op het juiste adres.