Na een carrière als IT'er in diverse rollen heeft er naar aanleiding van mijn omschakeling naar zelfstandige in hoofdberoep in 2014 een 2e tak zich vervoegt in mijn interesse- en kennisdomein :
Digitale marketing.
In eerste instantie kleinschalig met SEO op Drupal ontwikkelde websites en webshops. Gestaag aangevuld met grafisch ontwerp, branding, content marketing, copywriting en SEA.
Het multidisciplinair end-2-end werken voor een klant, daar hou ik van.
Het geeft me drive om tot het uiterste te gaan en doelstellingen te behalen.
Grotere opdrachten bij Colruyt in 2017 en Kinepolis van 2018 tot 2021, beide als full stack Drupal consultant, boden me de opportuniteit om binnen corporate marketingteams een gelijkaardige rol te vervullen. Mijn werkverdeling bestond uit 70% Drupal design & development - 30% marketing ondersteuning voor diverse campagnes en dito platformen waaronder Selligent.
Na Corona was 2021 het jaar waarin ik mij focuste op verdere kennisopbouw in digitale marketing en behaalde ik bij Google Academy 2 certificaten waaronder Google Digital Coordinator.
Webdesign, ontwikkeling en deze marketing gewijs optimaal configureren en onderhouden maakt daar uiteraard ook deel van uit. Net zoals alternatieve e-commerce oplossingen, zoals Shopify of WooCommerce onderzoeken en uitwerken.
Naar inzet stel ik mij flexibel op. Je kan bij mij terecht voor zowel full-, part-time als ad-hoc opdrachten.
Ik vind het belangrijk om een gezonde relatie te onderhouden met klanten, met open communicatie en transparante acties die daaruit voortvloeien.
Een klant kan altijd bij me terecht, ook voor vragen die buiten de context van een opdracht vallen.
Ik draag vanuit mijn IT background graag mijn steentje bij in kluwens die ik er vaak omheen draaien.