Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Peter!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Peter om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Peter Schlingmann

Digital consultant

Kan reizen naar Gouda

  • 52.018523
  • 4.702678
  • Indicatief tarief € 880 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Peter hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 3 dagen per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 3 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Peter hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Gouda, ZH, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Gouda en 50 km rondom

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (9)

Peter in het kort

Ik help je als kickstartende digital manager / product owner door te bouwen aan je online kanalen (web / app), je marketing funnels, je customer journey en je team.

Dit doe ik al ruim 15 jaar, in verschillende sectoren (van financial tot logistiek), verschillende bedrijfsgrootte (van scale-up tot corporate) en verschillende teamsamenstellingen (klein tot groot).

Altijd gericht op resultaat voor klant en opdrachtgever en met oog voor het team.

Werkervaring

Scale up Experience

Specialist in Groeimanagement van Online Platformen & Portals | Managing Partner Scale-up Experience  - Als freelancer

Amsterdam, Netherlands

januari 2021 - Vandaag (1 jaar en 5 maanden)

Onze missie is zorgen dat business developers, directies en ondernemers niet meer wakker hoeven te liggen van de groei van hun (web)app, online platform of portal. Vaak is groei maar 'gedoe'. Het gaat lang niet altijd in 1x goed. Het is geen 'lucky shot' of 'silver bullet'.... Onze filosofie: Als je groei goed begrijpt, zie je dat een continu proces is. Het is optelsom van:
- een geweldige productervaring
- een geslaagde markintroductie
- een geoliede marketingmachine Wij begeleiden bedrijven en ondernemers om deze fases succesvol te doorlopen zodat de groei van hun (web)app, platform of portal wél in 1x goed gaat. Kijk op www.scaleupexperience.com voor meer informatie.

Nationale-Nederlanden

Area Product Owner Retail Customer Service

The Hague, Netherlands

mei 2019 - december 2020 (1 jaar en 7 maanden)


• Developed multi-channel strategy focused on increased usage of digital channels and decreased usage of customer contact channels;
• Managed area backlog focused on value maximisation for retail web, app and chatbot service channels; leading 4 teams consisting of 30+ people; part of management team Digital Department, reporting directly to executive management.
• Leading role in synchronising digital self-service strategy amongst key stakeholders from 3 business units (6 different product lines).

Nationale-Nederlanden

Senior Formulemanager Internet

juli 2013 - april 2019 (5 jaren en 9 maanden)


• Developed Mijn NN strategy focused on digital communication with retail clients, and worked with stakeholders to grow user base from 400k to 1.1 million accounts;
• Implemented digital formula's for NN's first bank product (retirement savings product), NN's first non- intermediairy insurance products (direct sales) and NN's reintroduced health product;
• Responsible for the realisation of the NN-group.com corporate website. With both technical and business teams delivered the product in time for the IPO (high pressure and time-critical project).

Nationale-Nederlanden

Formulemanager

The Hague, Netherlands

november 2010 - juli 2013 (2 jaren en 8 maanden)

Golden Tulip Hospitality Group

E-commerce Manager

Lausanne, Switzerland

april 2006 - maart 2010 (3 jaren en 11 maanden)


• Responsible for running and changing both corporate website and individual hotel websites platform (200+ hotels), which generated 5.000+ bookings and 1.4+ million euro's each month;
• Coordinating and contracting of 3rd party website connections, online marketing campaigns and SEO programs;
• Leading rebranding projects, working closely together with IT developers, designers and stakeholders internationally.

Trimbos Instituut

Trainee

januari 2003 - januari 2004 (1 jaar)

Opleidingen

Diploma's