Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Olivier!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Olivier om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Olivier Somer

CRM/Loyalty consultant
  • Voorgesteld tarief
    € 720 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Olivier hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Amsterdam, NH, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Amsterdam en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Zijn/haar profiel delen
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (7)
Olivier in het kort
Ik ben al meer dan 10 jaar actief als CRM/Loyalty expert. Voor meerdere multinationals heb ik bestaande en nieuwe Loyalty programma’s ontwikkeld en beheerd. Op het gebied van CRM heb ik uitvoerige kennis betreft e-mail marketing, implementatie van email tooling en het opzetten van geautomatiseerde customer journeys.
Werkervaring
  • Futurewhiz
    Loyalty Manager
    april 2020 - Vandaag (4 jaren en 8 maanden)
    Amsterdam-Centrum, Amsterdam, Netherlands
    Responsible for all retention and loyalty plans with a focus on engaging and retaining our members through the development and implementation of inspiring customer journeys.
    • Optimise the customer journey by continuous improvement (like A/B testing).
    • Use customer data to drive loyalty participation, visit frequency, ATV, ACV, minimise churn and lapsing customers.
    • Manage the loyalty programme, shaping strategy and managing the day to day activity both on and offline.
    * Responsible for email content about the product, new features, loyalty campaigns and other relevant information for our users.
  • Squla
    Loyalty Manager
    april 2020 - Vandaag (4 jaren en 8 maanden)
    Amsterdam, Netherlands
  • Maxeda DIY Group - Praxis
    CRM Manager
    oktober 2017 - september 2019 (1 jaar en 11 maanden)
    Amsterdam, Netherlands
    • Responsible for development and management B2C loyalty program Praxis Plus.
    • Accountable for development and management of Praxis app.
    • Stakeholder for Praxis in largest third party loyalty program Air Miles.
    * Responsible for enrichment, segmentation and customer journeys of Praxis EDM database.
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Growth Hacking Immersive Course, Growth Hacking
    Growth Tribe
    2021
    Growth Hacking Immersive Course, Growth Hacking
  • NIMA Business Marketing B, Marketing
    NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing
    2014
    NIMA Business Marketing B, Marketing
  • Master of Science
    University of Amsterdam
    2004
    MSc, Law
  • Bachelor of Science
    Universidad Autónoma de Madrid
    2003
    Bachelor of Science (B.Sc.), Law
  • Gymnasium
    Gemeentelijk Gymnasium Hilversum
    1998
    Gymnasium