- Nikki PostmaVirtual Assistant | Personal Assistant | Online Business Managerjanuari 2023 - Vandaag (2 jaren en 4 maanden)The Hague, NetherlandsHeb jij een klein tot middelgrote onderneming en loop jij achter met bijvoorbeeld je administratie, je sociale mediakanalen of je website? Laat mij jou helpen dit weer op orde te krijgen! Ik kijk met je mee om de zien waar de knelpunten liggen en hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Als we in kaart hebben gebracht welke werkzaamheden ik van je kan overnemen en welke taken prioriteit heeft, ga ik meteen aan de slag. Ik kan je onder meer helpen met de onderstaande werkzaamheden:- Je website up to date houden van content- Je sociale media kanalen bijhouden- Je administratie ordenen en bijhouden, denk bijvoorbeeld aan:- Facturen opmaken en versturen- (Arbeids) contracten opstellen- Begeleidende brieven opstellen- Budgettering- Agenda en mailbox opschonen en ordenen- Het organiseren van teamuitjes en bedrijfsborrels- Het voorbereiden van reizen en hotelovernachtingen- Het boeken van vergaderzalen (met of zonder catering)- Het ontwerpen en laten drukken van visitekaartjes, flyers, banners, logo's etc. Staat het onderwerp er niet tussen waar jij hulp bij kunt gebruiken, plan dan een vrijblijvend gesprek met mij in om samen te kijken waar ik je mee kaan helpen. Ik kom graag met je in contact! Mail: [email protected] Tel: 06-46041471 Web: www.nikkipostma.com
- VPS NederlandOfficemanagernovember 2021 - januari 2023 (1 jaar en 2 maanden)The Hague, NetherlandsAls officemanager voor VPS Nederland deed ik het volgende:- Bestellen van kantoorartikelen- Het betalen van facturen- Controleren van declaraties- Bankmutaties aanmaken- Verzorgen van bedrijfsuitjes- Aanmaken van arbeidscontracten- Begeleidende brieven opstellen- Bijhouden van verjaardagen- Het bestellen van cadeaus bij bijzonder verlof, ziekmeldingen voor langere tijd, bijzondere leeftijd of zoveel jaar bij het bedrijf.- Beheer en bijhouden van verschillende emailadressen- Website, het plaatsen van content en nieuwe panden op de site- Health en Safety van het personeel bijhouden- Personeelsgegevens bijhouden in crm systeem ADP- Het boeken van vluchten en hotelovernachtingen- Verzorgen catering- Het verzorgen van vergaderingen- Overuren en ziekmeldingen bijhouden van personeel- Het verzorgen en vervangen van elektronica- Wagenpark bijhouden- Leasecontracten bijhouden- Het verzorgen van nieuwe trainingen en cursussen voor het personeel- Aanvragen van VOG- Bestellen van drukwerk- Ontwerpen van nieuwe reclamematriaal- Bestellen van visitekaartjes
- Van Leersum DrankenReceptioniste / Administratief medewerker binnendienstjuni 2021 - november 2021 (5 maanden)The Hague, NetherlandsBij Van Leersum Dranken deed ik de volgende werkzaamheden:- Ontvangen van bezoekers- Het aannemen van nieuwe orders- Telefoon aannemen- Het in orde maken van bestellingen via de website- Het in orde maken van de juiste facturatie
- Gastvrouw, Hotel- en hospitality managementROC Horizon College2006Gastvrouw, Hotel- en hospitality management