Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Marianella!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Marianella om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Marianella Wout

Freelance Support Professional

Kan reizen naar Amsterdam

  • 52.3728
  • 4.8936
  • Indicatief tarief € 490 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Marianella hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 4 dagen per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 4 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Marianella hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Amsterdam, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Amsterdam en 10 km rondom

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Spaans

    Beperkte professionele capaciteit

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (7)

Marianella in het kort

Als ondersteunend medewerker heb ik ervaring opgedaan in verschillende sectoren, van marketing tot overheid, in functies als PA, Management Ondersteuning tot Office Manager. Ik omschrijf mijzelf als een doener die het werk afmaakt. Ik ben dienstverlenend, kan goed met mensen samenwerken ben zelfstandig en kan out of the box denken.

Werkervaring

Greenfish part of Accenture

Milieu

Payroll & Administrative Officer  - Als freelancer

Amsterdam, NH, Nederland

augustus 2022 - Vandaag (2 maanden)

In deze rol bied ondersteuning in de breedste zin van het woord. Denk hierbij aan;
  • Op het gebied van personeelszaken bied ik ondersteuning bij instroom, doorstroom en uitstroom van personeel en houd ik de personeelsadministratie bij (denk aan vakantiedagen, verzuim, controleren van urenlijsten & salarisbetaling).
  • daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de secundaire arbeidsvoorwaarde zoals; het beheren en eventueel uitbreiden van onze elektrische wagenpark, pensioen inschrijving & verzekering.
  • Ik ben verantwoordelijk voor het office management (Kantoorindeling, boodschappen, toegang, parking, IT, …)
  • Verzenden van klanten facturen op maandelijkse basis, bewaken van debiteuren en crediteuren, en ik neem vervolgacties op achterstallige posten.
  • Controlen van de facturen van leveranciers en behandel vragen van leveranciers en/of klanten met betrekking tot facturen of betalingen of administratieve afhandelingen.
  • Ondersteuning van Greenfish ACN in de transitie naar de administratieve systemen en processen van Accenture.

Gemeentelijk Vastgoed, Gemeente Amsterdam

Vastgoed

Ondersteunend Medewerker Duurzaamheid

Amsterdam, Nederland

februari 2021 - juli 2022 (1 jaar en 4 maanden)

Werkzaamheden ter ondersteuning van de programmamanager Duurzaam;
Overzichten maken en beheren voor het bijhouden en plannen van verduurzamingsmaatregelen die nodig zijn om aan wet- en regelgeving en het gemeentelijkbeleid te voldoen, het verzamelen en verstrekken van gegevens aan gebouwbeheerders, het archiveren van de verzamelde informatie in o.a. Excel en Docwerker, het aanleveren van gegevens via het e-loket van het Rijksoverheid, het beheren van de mailbox in het e-loket, het muteren van de duurzaamheidsmodule in Planon, het periodiek opmaken van overzichten van de aangeleverde rapportages die betrekking hebben tot duurzaamheid, en werkprocessen verbeteren.
Secuur planning samenwerken flexibel Excel communicatie Microsoft Gemeentelijke systemen beheer archiveren werkproces verbetering administratie

Newcraft group B.V.

Digitaal bureau & IT-consultancy

HR- medewerker

Amsterdam, Nederland

juli 2019 - juli 2021 (2 jaren)

Opmaak van arbeidsovereenkomsten en verleningen, medewerkers aan-/afmelden bij pensioen (AEGON). Personeel- en klantgegevens up to date houden in het CRM systeem (Effacts). Invoeren van nieuwe medewerkers in salarissysteem NMBRS, opmaak HR besluitbrieven (o.a.loonsverhoging, ontslag, verlof). Archiveren van administratie. Fysiek personeelsmappen opstellen. Bijwerken van informatie in Excel sheets. Uitdienst "checklist" controleren en aanvullen.
secuur Communicatie NMBRS archiveren beheer HR systemen advies

Event- en Weddingplanner

Vermaak & vrije tijd

Internationaal Event- en Weddingplanner  - Als freelancer

Amsterdam, Nederland

december 2016 - Vandaag (5 jaren en 10 maanden)

Een bruiloft, event of (verjaardags-)feest van A tot Z regelen;
Advies- wensen en behoefte gesprekken voeren met klant, verzorgen en/of coördineren van benodigde diensten denk aan catering, fotograaf, vervoer, aankleding, overnachtingsmogelijkheden, het benaderen en vastleggen van muzikanten, artiesten of speciale gasten. Het voeren van contractonderhandelingen over kosten en invulling van diensten. Aanspreekpunt voor de crew gedurende het event, opstellen van draaiboek en budgetten, de rol van ceremoniemeester, tijdsplanningen opstellen, aansturen van medewerkers, projectmatig werken, vaststellen van de veiligheids- en mileumaatregelen tijdens het evenement.
planning regelen creatief communiseren dienstverlend out of the box denken samenwerken stressbestendig inlevingvermogen

Opleidingen

Diploma's