Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Kirsten!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Kirsten om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Kirsten Laureys

E-mailbeheer, agendabeheer, customer service

Thuiswerken vanuit Temse

  • 51.1254
  • 4.21333
  • Indicatief tarief €300 / Dag
  • Werkervaring 2-7 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Kirsten hebt geaccepteerd.

Parttime , Avonden & weekenden

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Kirsten hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Temse, België
Thuiswerken
Voert zijn of haar opdrachten voornamelijk op afstand uit

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden
Sector
  • E-commerce
  • Detailhandel
  • Gezondheid & Wellness
  • Film & audiovisueel
  • Groothandel
+8 andere
Bedrijfsomvang
  • 1 persoon
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen

Checklist

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Volledige professionele capaciteit

  • Duits

    Basiskennis

Vaardigheden  (7)

Kirsten in het kort

Hallo,

Mijn naam is Kirsten en ik ben woonachtig te Temse, Oost-Vlaanderen.

Mijn expertise is Customer Service wat inhoudt dat ik in sta voor specifieke klantendossiers die elk zijn unieke opvolging vereist.

Projectopvolgingen van offerte tot uitvoering zijn me ook niet onbekend.

In het dagelijkse leven werk ik als Sales en Marketing assistent waardoor ik al een mooi rugzakje aan ervaring heb opgedaan.

Planningstools zijn een must voor een goede opvolging van het werk en hiermee kan ik me dan ook eindeloos mee bezig houden zodat alles tot in de puntjes goed verloopt.

Verder heb ik nog ervaring met Navision en met mijn talenknobbel kan ik elke persoon te woord staan.