Hallo,
Ik ben Kim, ik heb 6 jaar in een bank en verzekeringskantoor gewerkt, als commercieel en administratief medewerker. Een uitdagende job waarin ik veel geleerd heb over 'met veel dingen tegelijk bezig zijn' waardoor ik zo goed mogelijk mijn werk moest structureren en zo efficiënt mogelijk werken.
Ik werk snel en accuraat. In het begin zal ik iets meer tijd nodig hebben omdat ik alles zo goed mogelijk wil uitzoeken, maar van zodra ik dat gedaan heb, werk ik heel vlot en snel aan iets door. In neem in het begin mijn tijd zodat ik achteraf ook zo weinig mogelijk fouten zal maken.
Ik ben in 2021 administratief (en technisch) freelancer geworden omdat ik graag veel verschillende taken doe. Graag nieuwe uitdagingen aanneem.
Ik kijk dus uit naar kortere (vanaf een aantal uur) of langere (max. 2 dagen per week) opdrachten, als het kan vanop afstand. Als het nodig is, kom ik graag eens naar je kantoor.
Laat mij gerust weten als jij zo'n ondersteuning kan gebruiken en dan bekijken we samen vrijblijvend of ik je kan ondersteunen.