Malt Logo
Kim Maes
Making (digital) customer experience great
  • Indicatief tarief
    € 850 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Kim hebt geaccepteerd.
Maak je selectie van freelancers
Voeg freelancers toe aan je selectie en neem direct contact met ze op!
Door contact op te nemen met tot 6 freelancersverdubbel je je kans om iemand te vinden voor de opdracht.
Locatie en reizen
Locatie
Antwerpen, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Antwerpen en 50 km rondom
Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht

  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden

Sector

  • Banken & verzekeringen
  • Architectuur & stedenbouwkunde
  • Digitaal bureau & IT-consultancy
  • E-commerce
  • Gezondheid & Wellness
+12 andere

Vastgoed, Uitgeverij , Pers & media, Onderwijs & e-learning, Milieu, Medische sector, Luxegoederen, HR / personeelsbeleid , Cultuur, Civiele techniek & bouwkunde , Energie, Internet of Things (IoT)

Bedrijfsomvang

  • 11 - 49 personen
  • 50 - 249 personen
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Bekijk welke talen Kim beheerst
Categorieën
Zijn/haar profiel delen
Expertise (19)
Kim in het kort
I'm Kim, an enthusiastic leader who is highly dedicated to make a positive impact on business results, (digital) customer experience and people's growth path.

My main energy driver is bringing true value in products/services/processes and delight end users/consumers. I enjoy working as a people manager on a strategic and tactical level in digital products, innovation and customer experience.

These domains have run like a red thread through my career with tangible experience in:
- (Digital) Strategy definition and realisation
- Digital product owner for new award-nominated mobile app (+250K users; 4,7/5 app store rate)
- Innovation management and concept development
- Business analysis and building the business case
- Developing minimum-viable-products and effectively go to market
- Operational excellence management
- People management in operations & change initiatives

I believe in the power of open, honest and transparent communication and feedback, while supporting people in their growth journey. I am a value-driven coach who challenges people to look beyond their own boundaries and perspectives, and to inspire them with a growth mindset. Furthermore, I bring in an open and critical mindset, a positive attitude to question the 'WHY' question. Five times, as Sakichi Toyoda promoted :-)

Do you really want to delete this item?

Werkervaring
  • Google
    CEO
    SOFTWAREPRODUCTIE

    Menlo Park, CA, USA

    september 1998 - Vandaag   25 jaren
    Als ik het zou moeten samenvatten, zou ik zeggen dat het een geweldig avontuur is...

Do you really want to delete this item?

Do you really want to delete this item?

Verdergaan
Externe aanbevelingen

Do you really want to delete this item?

Opleidingen

Do you really want to delete this item?

Diploma's