Eindelijk is het zover, Malt is nu ook actief in ‪Nederland‬‪🇳🇱‬!
Word één van onze eerste gebruikers en profiteer van gepersonaliseerde begeleiding door hier een profiel aan te maken of door gratis een zoekopdracht uit te voeren vanaf de startpagina.
Indien je vragen hebt neem dan contact met ons op via [email protected]

Welkom op het Malt-profiel van Ilse!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Ilse om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Ilse N.

Freelance Admin Support

Thuiswerken vanuit Betekom

  • 50.9861
  • 4.7808
  • Indicatief tarief €350 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Ilse hebt geaccepteerd.

Parttime , 2 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Ilse hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Betekom, België
Thuiswerken
Voert zijn of haar opdrachten voornamelijk op afstand uit

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden
Bedrijfsomvang
Liever:
  • 1 persoon
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen
Vermijd:
  • 1000 - 4999 personen
  • ≥ 5000 personen

Checklist

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Beperkte professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden  (10)

Ilse in het kort

Hulp nodig bij uw ‘vervelende’ administratieve taken ?
30 jaar ervaring & expertise in verschillende sectoren in de privé komen hierbij goed van pas. Met veel plezier en enthousiasme kan ik je helpen en bijstaan met opdrachten met betrekking tot klassieke administratieve diensten, office management, financiële administratie, HR, loonadministratie en aanverwanten, customer service,…of andere taken.
Maakt niet uit hoe groot of klein (enkele uren per week/maand, eenmalige opdrachten of permanente ondersteuning), uitdagend of minder uitdagend, ik help u graag verder op freelance basis en voornamelijk van thuis uit.
Interesse, contacteer me en we bekijken vrijblijvend de mogelijkheden.

Tarieven te bespreken afhankelijk van de opdracht : tussen de 35 - 60 Euro/uur.

Werkervaring

Uz Leuven

Medische sector

Dispachter Spoedgevallen

Leuven, België

juni 2020 - Vandaag (1 jaar en 7 maanden)

Onhaal, begeleiding en verwijzing patiënten, familie en bezoekers.
Afhandelen telefonische en radiofonische oproepen in verband met dringende medische hulpverlening.
Behandelen en coördineren alle inkomende gesproken of geschreven informatie en doorstroming naar desbetreffende personen of diensten.
Behandelen administratie betreffende registratie informatie of raadplegen informatie KWS.
Noteren informatie en hieruit volgende acties ondernemen.
In-en uitschrijven patiënten, bijstaan en informatie verschaffen.
Infobalie voor Spoedgevallen.

Entiris

Sociale netwerken

Verantwoordelijke klantendienst/Assistent productieleider

Aarschot, België

februari 2016 - mei 2020 (4 jaren en 3 maanden)

Ondersteuning van de productieleider bij de coördinatie van de productie met de focus op administratie en coördinatie van de klantendienst (Afdeling Verpakking Aarschot 2016 -Staalboeken Kessel-lo 2017)

- Plannen, organiseren en opvolgen van de productie op administratief vlak in samenspraak met de productieleider
- Leidinggeven aan en coachen toegewezen medewerkers (5)
- Coördineren Klantendienst
- Coördineren productieadministratie
- Controleren kwaliteit vlgs wetgeving, richtlijnen, vereisten klanten
- Rapporteren

Wicreations

Vermaak & vrije tijd

Office Manager

Heist-op-den-Berg, België

april 2011 - februari 2016 (4 jaren en 9 maanden)

Ondersteuning van directie op diverse fronten. Opzetten en opvolgen van interne bedrijfsprocessen die te maken hebben met algemene & financiële administratie, HR en organisatie. Administratieve ondersteuning van andere afdelingen (Sales/Logistiek). Organiseren & opvolgen Facility. Uitwerken motiverend personeelsbeleid en creëren van een vlotte personeelsadministratie. Opvolgen contractenbeleid & signaleren beleidsoptimalisaties. Fungeren als administratief & vertrouwenspersoon (intern/extern). Leidinggeven aan en coachen toegewezen medewerkers (2).

Tri-monta

Vermaak & vrije tijd

Management Assistant/Office Manager

Duffel, België

april 2010 - april 2011 (11 maanden)

Organisatie & opvolgen dagelijkse werking ‘Office Administration’, Plannen crew & transporten, opvolging werven, Implementatie loonbeleid i.s.m Acerta, Organiseren en houden van functionerings-en evaluatiegesprekken. Dagelijkse HR administratie en payroll. Beheer verzekeringspolissen en opvolgen schadedossiers. Opvolgen VCA**. Dagelijkse boekhoudkundige verrichtingen. Rapportering aan directie en contacten met externe diensten (advocaat, inspectie,…), Ondersteuning operationeel management, Beheer facility. Ondersteuning sales , prospectie nieuwe klanten & markten.

Stageco Belgium

Vermaak & vrije tijd

Verantwoordelijke planning -en personeel

Tildonk, België

oktober 1991 - april 2010 (18 jaren en 6 maanden)

Dagelijkse planning transport, aansturen en coachen crew (nationaal/internationaal 35 vaste en tot 350 freelance medewerkers). Beheer verzekeringspolissen & dossieropvolging. Contractopvolging onderaannemers. Beheer wagenpark.
Uitwerken & opvolgen HR beleid. Organiseren sociale verkiezingen & onderhandelingen diverse partijen (vakbonden, officiële instanties). Implementatie & beheer tijdsregistratie & planningsprogramma (Certo/Paralax + koppeling loonverwerkingspakket Acerta). Dagelijkse HR administratie & payroll (als leidinggevende van 1 vaste medewerker HR).

Opleidingen

Diploma's