Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Ilse!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Ilse om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Ilse Nagy

Communicatiemedewerker & Projectjuf

Kan reizen naar Zwijndrecht

  • 51.8162
  • 4.6405
  • Indicatief tarief € 600 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Ilse hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 1 dag per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 1 dag per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Ilse hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Zwijndrecht, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Zwijndrecht en 30 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
Sector
Liever:
  • Cultuur
  • Film & audiovisueel
  • Kunst & ambachten
  • Onderwijs & e-learning
  • Pers & media
+6 andere
Vermijd:
  • Energie
  • Hightech
  • Logistiek & Supply Chain
  • Luchtvaart & ruimtevaart
Bedrijfsomvang
Liever:
  • 1 persoon
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen
Vermijd:
  • 250 - 999 personen
  • 1000 - 4999 personen
  • ≥ 5000 personen

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (49)

Ilse in het kort

Ik maak communicatie verrassend eenvoudig.

Verbondenheid is erg belangrijk tussen jouw onderneming en jouw doelgroep. Alles wat je aandacht geeft, groeit immers. Daar speelt aandacht voor heldere communicatie een grote rol in. Ik heb ervaring met een projectmatige aanpak om de marketing & communicatie van jouw onderneming te tackelen. Weet iedereen (of jij überhaupt) wat die wanneer moet doen?

Je kunt met me sparren, klankborden, ik voer onderzoek uit en zorg voor een plan of overzicht. Ik zorg ervoor dat jouw school of onderneming makkelijk tot de kern kan komen en klanten (of ouders en leerlingen) je grootste ambassadeurs worden. Het levert je tijd en zichtbaarheid op, en niet te vergeten, blije klanten/ouders die jouw visie kennen en uitdragen.

Ook aan de kant van werving help ik je op weg. Heb je aanmeldingen nodig? Weten (nieuwe) leerkrachten je te vinden? Ik werp een kritische blik op jouw uitingen en activiteiten, en help je dit verbeteren waar nodig. Ik zorg er daarnaast voor dat projecten in goede banen worden geleid. Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van een nieuwe website, design van een brochure, lustrumactiviteiten of opening van een nieuwbouw.

Mijn missie is om impact te faciliteren, want ik vind ontwikkeling van kinderen en duurzaamheid belangrijk. In deze rol zorg ik ervoor dat ondernemers, schoolleiders en leerkrachten zich zoveel mogelijk kunnen concentreren op hun kerntaken. Ik werk niet exclusief voor basisscholen, dus heb je een vraag? Hit me up!

Ik heb ervaring met MS 365 (ook beheer), CRM-systemen (AFAS), Canva, WordPress (Beaver Builder, Divi en Elementor), Jimdo, social media (LinkedIn, Instagram, Facebook, Hootsuite), MailChimp, MailBlue/ActiveCampaign en vele andere bedrijfsspecifieke software. Ik ben autodidact, digitaal vaardig en leer daardoor makkelijk nieuwe software kennen.

Werkervaring

Markus Verbeek Praehep

Onderwijs & e-learning

Projectcoördinator  - Als freelancer

Hilversum, NH, Nederland

februari 2023 - Vandaag (1 maand)

Ik ben eerste contactpersoon voor een key-account. Daarnaast verzorg ik de NIRPA PE-registratie voor ditzelfde account in het kader van ontzorging. Ik ondersteun het innovatie team met de review van kennisclips en de administratieve verwerking ervan.
Account Management Klantenservice Communicatie Projectbeheer Project Planning

Bites & Business Nederland

Sociale netwerken

Regiocoördinator Bites & Business Drechtsteden  - Als freelancer

september 2022 - Vandaag (6 maanden)

Bites & Business is hét netwerk voor ambitieuze vrouwen. Landelijk zijn meer dan 3.000 vrouwen als lid aangesloten. Per regio wordt er eens per 6-8 weken een netwerkdiner georganiseerd als zakelijke 'me-time'. In het kader van 'shine, share, grow' wisselen deelnemers op een evenement ideeën, inspiratie en contacten uit.

Als regiocoördinator voor Bites & Business Drechtsteden verzorg ik veel zaken achter de schermen; social media beheer, nieuwsbrief, contact met locaties en met leden. Mijn collega Angela verzorgt de avonden.
Klantenservice Communicatie Sociale Media Social Media Marketing Eventmanagement Evenementen Vriendelijk Proactief

Obs Eduard van Beinum

Onderwijs & e-learning

Marketing & communicatie adviseur  - Als freelancer

Rotterdam, ZH, Nederland

september 2022 - januari 2023 (4 maanden)

In deze capaciteit heb ik de directeur bijgestaan met uitvoer en advies op het vlak van marketing en communicatie. Ik werk onder andere met het team samen om maandelijks een nieuwsbrief neer te zetten. Daarnaast heb ik naar de website gekeken (en aangepast waar nodig). In een aantal situaties heb ik de directeur van advies voorzien. Door mijn inzet kan de directeur zich richten op andere (dringende) zaken.

Obs De Twee Wieken

Onderwijs & e-learning

Projectcoördinator Zomer Fair  - Als freelancer

Zwijndrecht, ZH, Nederland

april 2022 - juni 2022 (2 maanden)

Ik heb de Zomer Fair van A tot Z georganiseerd; van idee tot planning tot uitvoer: ik heb alles gecoördineerd. Ik was ook verantwoordelijk voor het budget.

Obs De Twee Wieken

Onderwijs & e-learning

Communicatie Adviseur  - Als freelancer

Zwijndrecht, ZH, Nederland

januari 2022 - december 2022 (11 maanden)

Ik heb deelgenomen aan de communicatiewerkgroep en verschillende adviezen gegeven. Er is onder andere een enquete uitgevoerd.
Project Planning Communication Communicatief

Leaf Support

Consultancy & auditing

Namenhandje (contentspecialist) bij Namarama  - Als freelancer

Online

november 2021 - Vandaag (1 jaar en 4 maanden)

Bij Namarama houd ik me bezig met het maken van presentaties. Ik ben wekelijks aanwezig bij de weekstart en adviseer op het gebied van content (strategisch en inhoudelijk) voor social media.
Redigeren Planning presentatie Strategie

Leaf Support

Consultancy & auditing

Virtual Assistant bij The Maritime Marketeer  - Als freelancer

Rotterdam, South Holland, Netherlands

december 2021 - september 2022 (9 maanden)

Ik heb geholpen bij het organiseren van de business. Ik heb onder andere met ActiveCollab en ActiveCampaign (MailBlue) gewerkt. Ik heb zowel op kantoor als vanuit huis gewerkt en zorgde ervoor dat er een weekstart plaatsvond.

Leaf Support

Eigenaar van Leaf Support en jouw support in business!

Online en offline

oktober 2021 - Vandaag (1 jaar en 5 maanden)

Ik help creatieve, duurzame en innovatieve ondernemers om ruimte en tijd te creëren. Ik zet mijn commerciële ervaring en expertise in om zaken die achter de schermen geregeld moeten worden, uit handen te nemen. Ik denk strategisch mee en ik zet ideeën om in uitvoerbare acties. Mijn dienstenaanbod is breed. Voorbeelden zijn: klantenservice, tekst en redactie voor website, social media, nieuwsbrief en meer, regelen van online en offline evenementen, technische ondersteuning, gastvrouw en het regelen van (seizoens- of relatie)geschenken. Daarnaast ben ik een sparringpartner en een stok achter de deur.

o.b.s. de Twee Wieken

Lid Medezeggenschapsraad (MR)

Zwijndrecht, South Holland Province, Netherlands

september 2019 - Vandaag (3 jaren en 6 maanden)

HC&H Consultants

PR & Marketing bij Chaptr2

Hendrik-Ido-Ambacht, South Holland, Netherlands

januari 2020 - juli 2021 (1 jaar en 6 maanden)

Bij HC&H Consultants, HC&H Connect en Chaptr2 heb ik gewerkt aan o.a.: 📌 beheer van social media (primair LinkedIn) 📌 beheer van de website (primair WordPress, maar ook Mach3Builders en Jimdo) 📌 opmaken en versturen van nieuwsbrieven in ActiveCampaign en MailChimp, 📌 organiseren en faciliteren van eigen evenementen en evenementen van derden (zowel live evenementen als online evenementen) met interne en externe klanten 📌 het jaarlijkse magazine, waarbij ik contact had met medewerkers over artikelen (en opvolging ervan), de vormgever en adverteerders 📌 mede-beheer van het CRM-systeem (AFAS) Daarnaast was ik onderdeel van de backoffice, waardoor ik betrokken was bij de uitvoering van faciliterende (kantoor), HR en ICT taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het volgen van procedures rondom medewerkers in- en uit dienst, ziek- en betermeldingen, aanmaken van nieuwe office-accounts en het verwijderen hiervan. --- In this role at HC&H Consultants, HC&H Connect and Chaptr2, I've worked on: 📌 social media management (primarily LinkedIn) 📌 website management (primarily WordPress, but also Mach3Builders and Jimdo) 📌 compose, design and output of digital newsletters (ActiveCampaign and MailChimp) 📌 organisation and facilitation of online and offline events for internal and external clients 📌 organisation of the annual magazine, having to liaise with the (graphic) designer, advertisers and colleagues for content 📌 maintenance of the CRM system (AFAS) In this role I was also part of the backoffice. I had a joint responsibility for office facilitation, HRM and ICT.

HC&H Consultants

PR & Marketing voor HC&H Consultants

Rotterdam Area, Netherlands

februari 2019 - juli 2021 (2 jaren en 5 maanden)

Bij HC&H Consultants, HC&H Connect en Chaptr2 heb ik gewerkt aan o.a.: 📌 beheer van social media (primair LinkedIn) 📌 beheer van de website (primair WordPress, maar ook Mach3Builders en Jimdo) 📌 opmaken en versturen van nieuwsbrieven in ActiveCampaign en MailChimp, 📌 organiseren en faciliteren van eigen evenementen en evenementen van derden (zowel live evenementen als online evenementen) met interne en externe klanten 📌 het jaarlijkse magazine, waarbij ik contact had met medewerkers over artikelen (en opvolging ervan), de vormgever en adverteerders 📌 marketingactiviteiten rondom het vullen van opleidingen 📌 mede-beheer van het CRM-systeem (AFAS) Daarnaast was ik onderdeel van de backoffice, waardoor ik betrokken was bij de uitvoering van faciliterende (kantoor), HR en ICT taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het volgen van procedures rondom medewerkers in- en uit dienst, ziek- en betermeldingen, aanmaken van nieuwe office-accounts en het verwijderen hiervan. --- In this role at HC&H Consultants, HC&H Connect and Chaptr2, I've worked on: 📌 social media management (primarily LinkedIn) 📌 website management (primarily WordPress, but also Mach3Builders and Jimdo) 📌 compose, design and output of digital newsletters (ActiveCampaign and MailChimp) 📌 organisation and facilitation of online and offline events for internal and external clients 📌 organisation of the annual magazine, having to liaise with the (graphic) designer, advertisers and colleagues for content 📌 maintenance of the CRM system (AFAS) In this role I was also part of the backoffice. I had a joint responsibility for office facilitation, HRM and ICT.

HC&H Consultants

PR & Marketing voor HC&H Connect

Hendrik-Ido-Ambacht, South Holland, Netherlands

februari 2019 - juli 2021 (2 jaren en 5 maanden)

Bij HC&H Consultants, HC&H Connect en Chaptr2 heb ik gewerkt aan o.a.: 📌 beheer van social media (primair LinkedIn) 📌 beheer van de website (primair WordPress, maar ook Mach3Builders en Jimdo) 📌 opmaken en versturen van nieuwsbrieven in ActiveCampaign en MailChimp, 📌 organiseren en faciliteren van eigen evenementen en evenementen van derden (zowel live evenementen als online evenementen) met interne en externe klanten 📌 het jaarlijkse magazine, waarbij ik contact had met medewerkers over artikelen (en opvolging ervan), de vormgever en adverteerders 📌 marketingactiviteiten rondom het vullen van opleidingen 📌 mede-beheer van het CRM-systeem (AFAS) Daarnaast was ik onderdeel van de backoffice, waardoor ik betrokken was bij de uitvoering van faciliterende (kantoor), HR en ICT taken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het volgen van procedures rondom medewerkers in- en uit dienst, ziek- en betermeldingen, aanmaken van nieuwe office-accounts en het verwijderen hiervan. --- In this role at HC&H Consultants, HC&H Connect and Chaptr2, I've worked on: 📌 social media management (primarily LinkedIn) 📌 website management (primarily WordPress, but also Mach3Builders and Jimdo) 📌 compose, design and output of digital newsletters (ActiveCampaign and MailChimp) 📌 organisation and facilitation of online and offline events for internal and external clients 📌 organisation of the annual magazine, having to liaise with the (graphic) designer, advertisers and colleagues for content 📌 maintenance of the CRM system (AFAS) In this role I was also part of the backoffice. I had a joint responsibility for office facilitation, HRM and ICT.

Intertek

Sales (Analytical Assessment)

Rotterdam Area, Netherlands

januari 2015 - januari 2019 (4 jaren)

In deze rol was ik verantwoordelijk voor het accountmanagement en de sales van laboratoriumdiensten binnen de business line Analytical Assessment. Ik oefende invloed uit op account- en salesplannen. Daarnaast was ik als Champion User betrokken bij de definitie en het uitrollen van een nieuw CRM-systeem (Phoenix) op projectbasis. I've been responsible for the account management and sales of laboratory services within the business line Analytical Assessment. I've worked on account- and sales plans. I've also been involved in the definition of use and roll-out of an entirely new CRM system (Phoenix) on project basis, as Champion User.

Intertek

Sales & Marketing (Analytical Assessment)

oktober 2012 - december 2014 (2 jaren en 2 maanden)

In deze rol was ik verantwoordelijk voor het accountmanagement en de sales van laboratoriumdiensten binnen de business line Analytical Assessment. Daarnaast was ik betrokken bij het vormen van een marketingplan voor deze business line. Ik heb een aantal informatieve- en netwerkevenementen georganiseerd om klantbetrokkenheid te vergroten, zoals: Receptie met klanten met Winter Wonderland thema 2013 & 2014 Gastvrouw voor een recruitment evenement 2014 Gastvrouw voor een netwerkevenement voor een lokale stichting 2014 Coördinatie en deelname aan de Wereld Havendagen (World Port Days Rotterdam) 2014 Lunch & Learn (kennisdeling) 2013 & 2014 In this role I was responsible for Account Management and Sales of Laboratory Services in Business Line Analytical Assessment. I've been an influencer of Marketing Plan and roll-out. I've headed event organisation such as (customer) networking events, informational events and workshops including: Customer Reception with Winter Wonderland Theme 2013 & 2014 Hosting an event for a recruiter 2014 Hosting a network event for a local foundation 2014 Coordination & participation Wereld Havendagen (World Port Days Rotterdam) 2014 Lunch & Learn (knowledgesharing event) 2013 & 2014

Intertek

Customer Service Laboratory (Analytical Assessment)

Rotterdam Area, Netherlands

oktober 2009 - september 2012 (2 jaren en 11 maanden)

In deze rol was ik verantwoordelijk voor de dagelijkse contacten met (internationale) klanten in de Business Line Analytical Assessment, kort gezegd: laboratoriumdiensten. Ik was o.a. verantwoordelijk voor: inkomende aanvragen, offertes, bewaken van kwaliteit van uitgegeven rapportages, technische ondersteuning, projectmanagement en andere administratieve taken. Door het vele contact met klanten met haast, heb ik creatieve en oplossingsgerichte vaardigheden ontwikkeld. Ik was verantwoordelijk van aanvraag tot en met factuur. In this role I was responsible for day-to-day contacts with customers for Global Business Line Analytical Assessment in location Rotterdam (laboratory services). Responsibilities include: Inbound Inquiries Quotations (Securing) Quality of Service (reports) Technical Support Project Management Ownership of submitted orders (nomination to invoice) Other administrative tasks

Save the Children

interim Coordinator Rotterdam Volunteer Group

mei 2011 - april 2012 (11 maanden)

ASVZ

Volunteer/Friend

december 2010 - februari 2012 (1 jaar en 2 maanden)

Benefit 4 Kids

Mentor (volunteer)

januari 2010 - juli 2011 (1 jaar en 6 maanden)

Save the Children

Global Programmes Administrator

augustus 2008 - september 2009 (1 jaar en 1 maand)

Office Angels

Administrator/Assistant

januari 2008 - juli 2008 (6 maanden)

Intertek Nederland BV

Administrative Assistant

november 2002 - november 2007 (5 jaren)

Opleidingen