Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Els!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Els om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

ElsSoffers

Els Soffers

HR, recruiter, sales management

Kan reizen naar Hasselt

  • 50.935484
  • 5.334128
  • Indicatief tarief € 750 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Els hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven fulltime beschikbaar te zijn, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Els hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Hasselt, LI, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Hasselt en 40 km rondom

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Niet geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Volledige professionele capaciteit

  • Duits

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (7)

Els in het kort

I am a real and authentic People Manager, Career Coach, Stress- en burnout coach, trainer.
My passion is : managing and coaching individuals and teams. I like to structurize your company and to make your business future proof. I really love recruiting, coaching and training.

Werkervaring

Nexans Cabling Solutions

Management Consultant

maart 2021 - september 2021 (6 maanden)

Managen van een verandertraject van Nexans Cabling Solutions waarbij de medewerkers en de organisatie een transitieperiode overbruggen naar een verkoop van de business unit in 2024. Hierbij is het cruciaal personeel en huidig management (FR) te begeleiden in de nieuwe organisatiestructuur met als uitdaging de huidige werkmethodes te verbeteren en aan te scherpen plus tegelijkertijd op mindset, veerkracht en motivatie van mensen in te zetten om de processen te verbeteren en te doen slagen.

Callexcell

Ops Manager

oktober 2020 - februari 2021 (4 maanden)

Management en coaching van een team van 8 teamcoaches en 100-tal advisors (NL/FR). Het intern afstemmen van procedures en werkmethodes met de verschillende afdelingen i.e. HR, traffic, capaciteitsplanning, IT, …. Extern het afstemmen van projecten met de klant en de operationele day-to-day business in goede banen leiden. Activiteiten inbound als outbound implementeren. Doelstellingen en KPI's opvolgen en realiseren.

WW - WW France

Area Manager

maart 2020 - augustus 2020 (5 maanden)

Management van een team van zelfstandige coaches (+/- 50) in Vlaanderen. Opstarten en begeleiden van selectieprocedures voor de aanwerving van kandidaten. Het opvolgen, trainen, motiveren en coachen van het team. Het (her)structureren van de business van fysiek naar digitaal/virtueel waarbij kennis van de huidige social media een belangrijk onderdeel vormt. Rapporterend aan het hoofdkantoor in Breda. E.S.C.T. bvba – Plus is More Mei 2018 - heden Effective Searching Coaching and Training – Plus is More (Interim) Management van Sales en HR teams Headhunting technische en management profielen voor belgische en internationale bedrijven. Inrichten en doceren van sales en management trainingen en het coachen van (individuele) medewerkers.

Roularta Media Group

People manager en Sales Manager

North Brabant, Netherlands

september 2016 - april 2018 (1 jaar en 7 maanden)

van markt-en productinnovatie aan lokale handelaren en B2B. Rechtstreekse rapportering van 3 kantoren Limburg Noord, Zuid en Brabant Oost. Coachen van een team van een 40-tal externe en interne sales medewerkers.

Variapack

Sales Manager industry

januari 2015 - augustus 2016 (1 jaar en 7 maanden)

Lid van het managementteam met volledige Ebidta en P&L verantwoordelijkheid voor de afdeling Industry.

Van Gansewinkel (huidige Renewi)

Key Account Manager

Netherlands

januari 2014 - januari 2015 (1 jaar)

A+ klanten Volledige sales responsibility voor alle overheden en zakelijke dienstverlening in België zie Defensie, BNP Paribas Fortis, Federale Politie, NMBS,… 30-tal klanten met een omzet van 9 milj euro

Pregis nv

Key Account Manager

Scandinavia

januari 2011 - januari 2014 (3 jaren)

Eindverantwoordelijkheid voor alle klanten betreffende PE verpakkingsmaterialen en technische schuimen. +/- 50 klanten met een omzet van 6 miljoen euro

Giethoorn Media Group

Customer Service Supervisor

januari 2007 - januari 2011 (4 jaren)

Verantwoordelijke voor Customer Service West-Europa. Coördinatie tussen Customer Service, logistiek, Accounts Receivable en Sales. Giethoorn Media Group

BP International

Customer Service Manager - BP

Northern Europe

januari 2001 - januari 2003 (2 jaren)

Verantwoordelijk voor opzetten van klantenservice voor een volledige nieuwe afdeling binnen BP. Coördineren van contracten, facturatie, klantenbezoek en –afspraken, afspraken met derde partijen en uitwerken van te gebruiken systemen. Verzorgen van trainingen CMS voor ganse Business Unit.

BP Direct VOF

Location Team Leader

Alphen aan den Rijn, Netherlands

januari 1999 - januari 2001 (2 jaren)

Aansturen van 10 Sales Reps en 10 Sales Administrators in samenspraak met buitendienst en begeleiding van de Cards Business. Afstemmen met de 2 Location Team Leaders (Zwolle/Eindhoven) betreffende beleidslijnen en werkwijzen. Opstellen van procedures.

BP Nederland VOF

Team Leader Front Office Desk

Rotterdam, Netherlands

januari 1998 - januari 1999 (1 jaar)

Verantwoordelijk voor, eerst het noordelijke en later het zuidelijke gedeelte van Nederland, goed verloop tussen Retail Territority Manager, retailstations en Logistiek betreffende bevoorrading van alle produkten en diensten, invoicing van produkten, huur, pacht, … en aanleveren van MI informatie aan managementteam.

BP Nederland VOF

Dispatcher / MI Support Officer

Amsterdam, Netherlands

januari 1997 - januari 1998 (1 jaar)

Coördineren van bevoorrading voor het ganse team en aanleveren van Management Information cq alle betreffende cijfermateriaal aan het managementteam.

BP Nederland VOF

ICT project

Amsterdam, Netherlands

januari 1995 - januari 1997 (2 jaren)

voor opzetten van ISP systeem en implementeren van systeem in Business Unit (Logistiek en Retail) in België en Nederland.

Opleidingen