Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Dennis!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Dennis om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Dennis Sanchez

Content Marketing & Advertising Strategist
  • Voorgesteld tarief
    € 800 / dag
  • Werkervaring8-15 jaar
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Dennis hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Den Haag, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Den Haag en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (11)
Dennis in het kort
Al 7+ jaar ben ik actief op het gebied van social media. Ik heb veel ervaring opgedaan in content creatie, planning & strategie, maar ook in paid ad campagnes en ecommerce. Het belangrijkste wat ik geleerd heb over de afgelopen jaren is dat wat vorige maand werkte, nu weer volledig anders kan zijn. Oftewel, het is belangrijk om constant up to date te blijven over wat op dit moment werkt.

Daarom ben ik 5 jaar geleden een marketing agency gestart. Dit gaf mij de optie om voor verschillende klanten aan de slag te gaan in allerlei branches. Hierdoor heb ik enorm veel nieuwe inzichten opgedaan en kan ik veel beter beoordelen wat de juiste strategie zou moeten zijn voor een bepaalde brand.

Wat ik het liefst doe is strategie sessies met ondernemers, om hun doelen te begrijpen en te doorgronden, en uiteindelijk die glinstering in hun ogen te zien als het kwartje valt. Als het duidelijk wordt wat de juiste strategie voor ze is.

Wat voor campagnes je nu ook hebt lopen, de kans is groot dat ik ze kan verbeteren. Wat voor social media strategie je ook hebt, ik weet zeker dat ik je op z’n minst kan inspireren met nieuwe ideeën en perspectieven. Niet omdat ik ‘de beste’ ben in wat ik doe, maar omdat dit mijn passie is en ik het heerlijk vind om er het beste uit te halen voor mijn klanten.

En dat is wat het verschil maakt. Ik richting een marketing strategie in, maak content en draai campagnes alsof het voor mijn eigen bedrijf is. Jouw toko is mijn toko. Dit is waarom klanten mij zo kunnen waarderen. Ze kunnen mij vertrouwen.

Het lijkt mij gaaf om een potentiële samenwerking te bespreken en sta meer dan open voor een bakje koffie!

Tot snel!

Dennis Sanchez
Werkervaring
  • Finesse Social
    Co-Founder & Creative Strategist
    maart 2019 - Vandaag (5 jaren en 11 maanden)
    The Hague, Netherlands
    Goede content is nog nooit zo belangrijk geweest. We zijn een full service marketing agency die cultuur en creativiteit combineert om zo bijzondere campagnes en tailor made content te creëren, speciaal voor deze generatie.
  • Beeckestijn Business School
    Trainer & Teacher
    oktober 2019 - Vandaag (5 jaren en 4 maanden)
    Directeur Marketing januari 2021 - Present (1 jaar 4 maanden) Beeckestijn Business School Trainer & Teacher oktober 2019 - Present (2 jaar 7 maanden) Providing training about Social Media, Advertising, eCommerce and Community Building at Beeckestijn Business School, one of the most prestigious business schools in The Netherlands.
  • Emerce
    Trainer & Teacher
    oktober 2019 - februari 2022 (2 jaren en 4 maanden)
    februari 2020 - Present (2 jaar 3 maanden) Voor Emerce heb ik het voorrecht om trainingen te geven op het gebied van Digital Marketing en Community Management. T-Mobile Nederland 3 jaar 11 maanden Creatief Strateeg oktober 2019 - februari 2022 (2 jaar 5 maanden) Den Haag en omgeving, Nederland Als Creatief Strateeg ben ik verantwoordelijk voor de 360 graden campagnes vanuit Corporate Communicatie. In mijn rol maak ik strategische keuzes over de positionering van T-Mobile als corporate en zet ik samen met mijn collega's de grote lijnen uit. Daarnaast ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze creatieve bureau's en mediapartners. Ik zorg niet alleen dat campagnes tot in de puntjes worden uitgedacht, maar ook dat we ze haarfijn kunnen meten zodat de resultaten een directe invloed hebben op de door ons gestelde KPI's. Data driven campaigning. Zei iemand ooit dat creatives niet van de cijfers zijn?
Externe aanbevelingen