Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Dean!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Dean om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Dean Van Der Horst

SEA Specialist & Wordpress optimalisaties

Thuiswerken vanuit Blaricum

  • 52.290649
  • 5.263982
  • Indicatief tarief € 350 / dag
  • Werkervaring 0-2 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Dean hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven fulltime beschikbaar te zijn, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Dean hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Blaricum, NH, Nederland
Thuiswerken
Voert zijn of haar opdrachten voornamelijk op afstand uit

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden
Sector
  • Architectuur & stedenbouwkunde
  • Automobiel
  • Banken & verzekeringen
  • Consultancy & auditing
  • Cultuur
+36 andere
Bedrijfsomvang
  • 1 persoon
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen
  • 50 - 249 personen
  • 250 - 999 personen
+1 andere

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (18)

Dean in het kort

Goedendag!
Mijn naam is Dean van der Horst.

Betrouwbaarheid, flexibiliteit, doelgericht, eerlijk, resultaatgericht & ondernemend zijn enkele kernwaarden die mij beschrijven.

Mijn specialisatie licht op het gebied van SEA (Google Ads / Microsoft Ads). Ik kom tot de beste oplossingen door goed te luisteren naar de klantbehoefte, om vervolgens een gedegen zoekwoordonderzoek uit te voeren. Een strategie te bepalen, de Hagakure methode. Op basis van het budget, de bewegingen van de doelgroep en de wens van de opdrachtgever worden de kanalen bepaald. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Discovery, Performance Max en/of Search campagnes.

Gedurende de leerfase is het voor mij van belang om de zoektermen goed in de gaten te houden. Op deze manier voorkom ik eventuele waste en kan vroegtijdig bijgestuurd worden. De samenhang onder de verschillende type campagnes kan gemeten worden door het attributie model. Het continue blijven analyseren van de data (Google Ads & Analytics UA / 4) maak het mogelijk om de de maximale prestaties uit een campagne te halen.

Ook het opzetten van LinkedIn en Meta (Facebook & Instagram) advertenties behoren tot mijn kennis.

Naast Google Ads ben ik ook gespecialiseerd in het optimaliseren van websites. Hoe converteert de website beter? Hier maak ik gebruik van Clarity en Analytics. Hoe beweegt de klant zich nu eigenlijk op de website? Hoe kunnen we buttons dermate aanpassen / verplaatsen zodat de conversies toenemen? Dit zijn enkele onderwerpen die in een dergelijke analyse worden meegenomen. Om vervolgens de website te optimaliseren.

Enkele opdrachtgevers waar ik werkzaamheden voor heb uitgevoerd zijn: FEBO, Sitedish, Therapieland, NØLSON, Tuinplantenloods & ThiemeMeulenhoff.


Ik kijk ernaar uit om samen met jou een kop koffie te drinken en de mogelijkheden te bespreken.

Werkervaring

hello it's me

E-commerce

SEA specialist / Online marketeer

Almere, FL, Nederland

januari 2022 - Vandaag (10 maanden)

Werkzaam als online marketeer - SEA specialist (Google Ads) bij hello it's me (Google Premium Partner).

Werkzaamheden
• Uitdenken van SEA campagne strategieën (Google Ads & Microsoft Ads).
• Opbouwen van Advertising accounts (Google Ads & Microsoft Ads).
• Onderhoud aan Advertising accounts (Google Ads & Microsoft Ads).
• Analyseren van marktdata en campagne prestaties (Google Analytics).
• Analyseren van website prestaties (Google Analytics).
• Websites opbouwen tot moment van productie (Wordpress & Shopify).
• Optimalisatie van websites (Wordpress & Shopify).

• B2B- & B2C-marketing

THINC - UMC Utrecht

E-commerce

Online Marketeer

Utrecht, Nederland

januari 2020 - juni 2020 (5 maanden)

• Keyword onderzoek
• Onderzoek naar de usability en findability van de website
• Concretiseren van de output
• Formuleren van een online marketingcommunicatiestrategie
• SEO toepassingen op de website
• Plan SEA strategie
Analytisch vermogen Google Analytics Google Ads Wordpress

Opleidingen

Diploma's