Ik ben David en heb ruime ervaring met public relations en copywriting, met name binnen de entertainment industrie. Zeven jaar geleden ben ik mijn carrière begonnen als stagiair bij The Media Nanny, waar ik in vier jaar tijd ben opgeklommen tot een van de senior account managers.
Ik ben pro-actief in het samenstellen van een PR strategie en tijdlijn en effectief in de uitvoering daarvan. Mijn ervaring is voornamelijk binnen de entertainment industrie, maar ik heb geen enkel probleem met werken in een andere niche. Naast het opstellen en executeren van PR strategieën ben ik erg bekwaam in het schrijven van teksten, in zowel Nederlands als Engels, en ik sta dan ook open voor losse copywriting opdrachten. Gedurende mijn tijd als account manager schreef ik gemiddeld zo'n acht persberichten per week, dus aan ervaring ontbreekt het zeker niet.
The Media Nanny vertegenwoordigd voornamelijk DJs, festivals en clubs op wereldwijd niveau. Om onze artiesten en evenementen internationaal onder de aandacht te brengen was market research een extreem belangrijk onderdeel van mijn werk en daar pluk ik de dag van vandaag de vruchten van. Door mijn jarenlange ervaring met het vinden van de juiste media en de juiste contacten daarbij heb ik geen moeite met mijzelf verplaatsen in het narratief van een project en wie het aan zou moeten spreken. Na vier jaar bij The Media Nanny gewerkt te hebben heb ik besloten om wat tijd voor mijzelf te nemen en mijn passies te volgen. Toen ik in januari 2021 benaderd werd door een oud-klant voor een freelance project ben ik weer zeer enthousiast aan de slag gegaan, met inmiddels meerdere bijzondere afgeronde projecten.