Ik ben de in house, virtuele logistieke afdeling voor mijn klanten.
Wist je dat je bijna 40 keer contact met een transporteur hebt om een import of exportzending? Dat dit je uiteraard veel tijd kost die je beter aan je zaak kunt besteden?
Ik neem deze werkzaamheden van je over.
Mijn klanten zijn kleine en middelgrote bedrijven die niet genoeg werk hebben om iemand in dienst te nemen die zich bezighoudt met hun (internationale) logistiek. Bedrijven die regelmatig tegen zaken aanlopen die voor hen veel tijd kosten, tijd die ze liever besteden aan zaken waar ze zelf heel goed in zijn. Ik neem die hoofdpijn weg door:
- de communicatie met transportbedrijven en afhandelaars over te nemen. O.a, vertragingen, gedoe met de douane, enz.
- ik stel de juiste vragen.
- ervaring met gevaarlijke goederen
- offertes voor transport aan te vragen en uit te onderhandelen.
- direct te communiceren met leveranciers in binnen- en buitenland m.b.t. transportvraagstukken.
Ik werk voor jou, en stel de moeilijke vragen aan transporteurs, waardoor je tijd en geld bespaart.
Ik werk niet volgens een uurtarief, maar met vaste bedragen op basis van de hoeveelheid werk. Dat werkt zo:
- Basis abonnement: €595,- per maand, ex BTW
- Standaard abonnement: €1080,- per maand, ex BTW
- Premium abonnement: €1495,- per maand, ex BTW
De meeste van mijn klanten zijn bedrijven die per maand minder dan 40 uur aan hun logistiek kwijt zijn, of tijdelijk iemand extra nodig hebben tijdens pieken.
Heb je een speciaal project, zoals bijvoorbeeld een AEO cerintificaat aanvragen? Dan geef ik je daavoor graag een offerte af. Uiteraard spreken we elkaar eerst om te zien wat voor bedrijf je hebt, zodat ik weet hoeveel werk het is.