Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Claudia!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Claudia om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Claudia Breugelmans

Officemanager, HR Officer en Managementassistent

Kan reizen naar Almere

  • 52.375
  • 5.2161
  • Indicatief tarief € 325 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Claudia hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven fulltime beschikbaar te zijn, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Claudia hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Almere, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Almere en 50 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (8)

Claudia in het kort

Aangenaam ik ben Claudia Breugelmans, woonachtig in Almere en 36 lentes jong. Ik heb jarenlange ervaring als Officemanager, HR Officer & Managementassistent. In 2019 heb ik besloten om de vastigheid van een baan op te zeggen om voor mijzelf te gaan beginnen. Na een kort maar krachtig avontuur als winkeleigenaar ben ik nu terug naar de basis, daar waar ik goed in ben.  

Dit keer niet in dienst maar als freelancer. Ik help bedrijven uit de brand die voor een korte periode op zoek zijn naar een ervaren Officemanager, Managementassistent of HR medewerker. Van mij kun je verwachten dat alle liggende werkzaamheden snel worden opgepakt en doorlopen zoals het hoort.  Ik werk graag vanuit jullie kantoor maar als dit vanwege maatregelen niet mogelijk is, dan is thuiswerken is ook mogelijk.

Doordat ik jaren in een combinatiefunctie heb gewerkt heb ik van verschillende velden kennis. Een Officemanager met veel kennis van HR is wat je met mij in huis haalt. Ook met het opstarten en introduceren van een onboardingstrajecten en trainingstrajecten ben ik bekend.

Voor meer informatie over mij, mijn ervaring en beschikbaarheid kunt u altijd contact met mij opnemen.

Werkervaring

Taxi Exclusive

Reizen & toerisme

Mede-eigenaar  - Als freelancer

Almere, Nederland

oktober 2021 - Vandaag (1 jaar)

Als mede-eigenaar houd ik mij bezig met het Officemanagement en de financiële administratie.

  • Telefoon beantwoorden
  • Inkomende mail afhandelen
  • Inkomende reserveringen afhandelen
  • Verantwoordelijk voor de planning van de geboekte reserveringen
  • Verantwoordelijk voor de maandelijkse facturatie
  • Aannemen en uitwerken van offertes
  • Aanspreekpunt voor alle chauffeurs

SnoepHaven

Detailhandel

Eigenaresse  - Als freelancer

Almere, Nederland

augustus 2019 - januari 2021 (1 jaar en 5 maanden)

Eigenaresse van zoetwaren winkel. Alle werkzaamheden inclusief personeels- en financiële administratie

Daisycon

E-commerce

Sr. HR Officer & Officemanager

Almere, Nederland

maart 2007 - december 2019 (12 jaren en 9 maanden)

Human Resources
  • Recruitment
  • Training & Opleiding
  • Arbeidsvoorwaarden
  • Verzuim
  • Onboarding
  • Offboarding
  • Verlofregistratie
  • HR administratie
  • Werving & Selectie

Officemanagement 
  • Contractafhandeling
  • Inkoop
  • Voorraadbeheer
  • Afhandelen inkomende telefoon
  • Agendabeheer
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Notuleren
  • Opvolgen en bijhouden van agendapunten
  • Boeken zakelijke reizen

Opleidingen

Diploma's