Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Chantal!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Chantal om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Chantal Droessaert

office assistant - secretary

Kan reizen naar Laarne

  • 51.0297
  • 3.85047
  • Indicatief tarief € 480 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Chantal hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 3 dagen per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 3 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Chantal hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Laarne, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Laarne en 50 km rondom

Checklist

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Frans

    Beperkte professionele capaciteit

  • Engels

    Beperkte professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden (7)

Chantal in het kort

Laarne, 13-12-2021

Geachte,
Doorheen mijn carrière heb ik veel ervaring opgebouwd als sekretaresse, management assistant of office assistant, vaak voor bestuurders, projectleiders e.a.
Ik heb 10 jaar ervaring bij een audit & advisory kantoor (Ernst & Young), ook gewerkt bij een technisch tekenburo (Comprimo), industrieel schildersbedrijf (Iris) en bij een rekruteringsbedrijf (Search & Selection). Daarnaast hebben wij eigen firma’s gehad waarvoor ik vaak administratieve taken uitgevoerd heb.
De afgelopen 4 jaar heb ik ruime kennis opgedaan en was ik verantwoordelijk voor de volledige bouwadministratie per project, deeltijds op het bedrijf, deeltijds op eigen locatie vanuit zelfstandig statuut. Dit voor grote projecten en klanten (Strabag, BAM, Besix, Van Laere, Monument Vandekerckhove, …) bij een bedrijf gespecialiseerd in het plaatsen van natuursteen gevels en vloeren.
Mijn taken bestonden voornamelijk uit : opmaak en opvolging contracten voor alle partijen - contacten met buitenlandse onderaannemers en klanten - input en opvolging Excel lijsten -behandelen mailaccounts - proeflezen & redigeren teksten - checkinatwork - opvragen documenten - dossierbeheer per project manueel en digitaal - planning met onderaannemers en werfleiders - werken met vaults in de cloud (Nomadesk, One Drive, ….) - dagelijkse communicaties via mail/telefoon/whatsapp/face-to-face - alsook af en toe ondersteunend bij de boekhouding : facturatie - bestelbonnen - debiteurenopvolging - crediteurenopvolging- klaarzetten betalingen en bij personeelsadministratie.
Ik werk momenteel als freelancer, bij voorkeur vanaf mijn eigen locatie, maar remote is ook bespreekbaar.
Ik ben in het bezit van een eigen wagen, tablet of laptop, iPhone, pc met 2 schermen, laptop, eigen infrastructuur, … .
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten.
Chantal Droessaert