Samen met jou, mijn opdrachtgever, ga ik op zoek naar wat jij nodig hebt en wat past bij jou bedrijf of organisatie. Het is altijd een samenwerking. Jij kent de achtergrond als geen ander en ik zoek naar de passende visuele identiteit of vertaling. Dat kan een nieuwe logo zijn of een mooi boek. Misschien moet het een animatie zijn of een verpakkingslijn. Het klinkt misschien breed, maar het valt allemaal onder de noemer visuele identiteit en daar ligt precies mijn specialisme. Ik bied aanvullend daarop creatieve workshops om samen met je collega's tot de best passende visuele identiteit te komen.
Daarnaast ben ik een onwerper die enthousiast wordt van de inhoud. Hoe vertel je een verhaal, hoe breng je je boodschap over. Vanuit dat perspectief ontwerp ik graag magazines, boeken en tentoonstellingen. Daarin verzorg ik ook de art direction en beeldredactie en met mijn grote netwerk aan creatieve professionals zoals illustratoren, fotografen, lythografen, drukkers en webspecialisten kan ik van begin tot eind een project realiseren.
Heb ik je interesse gewekt? Ik sta altijd open voor een vrijblijvende kennismaking. We drinken een kop koffie en we kijken of we een match zijn.
Do you really want to delete this item?
- GoogleCEOSOFTWAREPRODUCTIE
Menlo Park, CA, USA
september 1998 - Vandaag 25 jarenAls ik het zou moeten samenvatten, zou ik zeggen dat het een geweldig avontuur is...HTML CSS JS Photoshop
Do you really want to delete this item?
Do you really want to delete this item?
Do you really want to delete this item?