Een freelancer zoeken Een project indienen
Malt welcom

Welkom op het Malt-profiel van Barbara!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Barbara om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Barbara D.

Administratief mederwerker

Kan reizen naar Amsterdam

  • 52.37243
  • 4.89973
  • Indicatief tarief € 480 / dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Barbara hebt geaccepteerd.

Deze freelancer heeft aangegeven parttime beschikbaar te zijn, 3 dagen per week, maar heeft dit meer dan 7 dagen niet meer bevestigd.

Parttime , 3 dagen per week

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Barbara hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Amsterdam, NH, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Amsterdam en 30 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
Liever:
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden
Vermijd:
  • ≤ 1 week
  • ≤ 1 maand
Sector
  • Cultuur
  • Detailhandel
  • Gezondheid & Wellness
  • Groothandel
  • Publieke sector
+4 andere
Bedrijfsomvang
  • 2 - 10 personen
  • 11 - 49 personen
  • 50 - 249 personen
  • 250 - 999 personen

Checklist

Malt-handvest ondertekend
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

Categorieën

Vaardigheden (40)

Barbara in het kort

After almost 4 years in account management, which I meanly was focused on building long-term relationships with the customers, I decided to start my journey as an entrepreneur.

Three years ago, I started a company in warm lunches for daycares. By starting your own enterprise, it gives you the platform to learn a lot of facets of the company quickly. Together with my partner we divided the responsibilities of the company by embracing our strengths.

Each had their own responsibilities within the company. I am a very structural person and I get excited when I can organize systems and processes. Therefore, I was responsible for the financials, operations, and human resources. Recently I sold my company and started to exploit my skills with Multibar as a freelancer.

Werkervaring

RAI Amsterdam

Horeca

Administratieve ondersteuning Huishoudbeurs  - Als freelancer

Amsterdam, Netherlands

augustus 2022 - Vandaag (7 maanden)

Supporting the sales team of the Huishoudbeurs by improving and optimizing the data and data flows of the CRM System. Creating a more streamlined process for the sales team in order to generate more sales.

Happy Melons

Voedselindustrie

Owner

Amsterdam, Netherlands

januari 2020 - maart 2023 (3 jaren en 2 maanden)

Managing the financial aspect of the company which includes preparing yearly budgets, book-keeping, cash-flow planning, cash-flow analysis and monthly reporting. Managing human resources which includes monthly interviews, staff administration, setting up contracts. Managing the operation which includes preparing all meals for daycares and purchase. Maintaining the website and SEO.

De Buurtboer

Voedselindustrie

Senior accountmanager

Het Amsterdamse Bos, 1182 DA Amstelveen, Netherlands

januari 2020 - juli 2020 (6 maanden)

Maintain customer relations, develop and execute customer campaigns, recruit potential customers, develop and execute customer satisfaction surveys, performing analysis in order to improve processes, restructuring the account & sales department, develop standard operating procedures for the processes of account management.

De Buurtboer

Accountmanager

Duivendrecht, Netherlands

juni 2017 - januari 2020 (2 jaren en 7 maanden)

Licores Maduro

Wijnen & Sterke dranken

Marketing Assistant

Netherlands Antilles

april 2016 - februari 2017 (10 maanden)

Design and implement campaigns for product launches and product confrontation, co-design and implement communication strategies, develop the corporate online marketing strategy, conduct market research and competitor analysis, enforce campaign reporting and analysis, set up trainings for bar staff, manage CMS systems, Adobe Photoshop and Illustrator.

VERMAAT

Voedselindustrie

Location Manager

Amsterdam, NH, Nederland

augustus 2015 - november 2015 (3 maanden)

Manage the daily catering for the corperation JLL Amsterdam, review and control weekly and monthly budgets, control and enact purschasing, manage a small group of people, plan F&B meeting requests.

International Liquors and Tobacco

Wijnen & Sterke dranken

St. Maarten Heineken Regatta Coordinator (2015)

Sint Maarten

juli 2014 - mei 2015 (10 maanden)

Manage and create the entertainment program of SMHR 2015, develop and implement the Heineken VIP program, design the floor plans, inter- mediator with artists, mediate with governmental institutions, enforce financial reporting, campaign reporting, design and implement campaigns for Heineken.

Opleidingen