Eindelijk is het zover, Malt is nu ook actief in ‪Nederland‬‪🇳🇱‬!
Word één van onze eerste gebruikers en profiteer van gepersonaliseerde begeleiding door hier een profiel aan te maken of door gratis een zoekopdracht uit te voeren vanaf de startpagina.
Indien je vragen hebt neem dan contact met ons op via [email protected]

Welkom op het Malt-profiel van Astrid!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Astrid om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Astrid Van Til

Customer Journey Expert

Kan reizen naar Rotterdam

  • 51.9228
  • 4.4631
  • Indicatief tarief €800 / Dag
  • Werkervaring 2-7 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Astrid hebt geaccepteerd.

Tot 17-5-2022

Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Astrid hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Rotterdam, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Rotterdam en 50 km rondom

Checklist

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

Vaardigheden  (4)

Astrid in het kort

Astrid, een enthousiaste, betrokken en ondernemende freelancer in de digitale wereld.

Mijn ervaring:
Ecommerce consultant bij OneRetail:
Projectleider voor het implementeren van weboptimalisatie op basis van klantgericht werken bij Intergamma
Projectleider voor het verbeteren van de klanttevredenheid bij de klantenservice van Badkamerwinkel
Projectmanager voor klanttevredenheid en operational excellence projecten bij Action, Plus en Essilor
Interne trainer en coach op het gebied van klanttevredenheid en operational excellence

Manager Product journeys bij Coolblue:
Verantwoordelijk voor klantgericht denken in de category teams om klantcontact en retouren te verminderen en NPS en omzet te verhogen
Ontwikkeling het toegankelijk maken van klantdata tbv website content en communicatie
Implementeren van klantgericht denken in 25 category teams door middel van coaching en training on the job.

Customer Journey Expert bij Coolblue:
Starten en ontwikkelen van het vakgebied 'customer journey' door middel van het ontwikkelen van nieuwe onderzoeksmethodes, opzetten van een team, en reduceren van klantcontact en retouren.
Verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van de website
Verantwoordelijk voor de migratie van de customer journey van 300 domeinen naar 1. Onderandere de ontwikkeling van de gehele onsite navigatie en website architectuur.

Management trainee bij SPIE:
Project manager ontwikkeling en implementatie van Sharepoint
Verhogen van klanttevredenheid binnen de afdeling 'Onderhoud aan gebouwen'
Verantwoordelijk voor het functioneel ontwerp van het inhoude onderhouds management systeem 'simpel'
Projectlead van het onderhoudscontract bij de TU Eindhoven.

Werkervaring

OneRetail

Digitaal bureau & IT-consultancy

E-commerce cocnsultant

Rotterdam, Nederland

november 2019 - september 2020 (10 maanden)

Projectleider voor het implementeren van weboptimalisatie op basis van klantgericht werken bij Intergamma
Projectleider voor het verbeteren van de klanttevredenheid bij de klantenservice van Badkamerwinkel
Projectmanager voor klanttevredenheid en operational excellence projecten bij Action, Plus en Essilor
Interne trainer en coach op het gebied van klanttevredenheid en operational excellence