Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Annick!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Annick om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Annick Vicente Woldring

WordPress webdesigner

Kan reizen naar Dordrecht

  • 51.7958
  • 4.6779
  • Indicatief tarief €350 / Dag
  • Werkervaring 0-2 jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Annick hebt geaccepteerd.
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Annick hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Dordrecht, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Dordrecht en 50 km rondom

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Basiskennis

Categorieën

Vaardigheden  (16)

Annick in het kort

Mijn naam is Annick (Malou) Vicente Woldring, in 2021 ben ik gestart met mijn bedrijf, Call Me AM, als webdesigner en Onpage SEO-expert. Als webdesigner werk ik in WordPress met de page builder Beaver Builder. Met mijn ervaring in SEO en mijn oog voor design, onderscheid ik mij door altijd een SEO-proof en vooral mooie en leuke website af te leveren.

Tijdens mijn carrière heb ik altijd een passie gehad met technologie, als hotelmanager moest ik veel online doen en ik vond de online presence altijd heel interessant. Toen ik op het punt stond een switch te maken in mijn carrière heb ik er dan ook voor gekozen hier iets mee te doen. Ik heb mij laten omscholen tot webdesigner en Onpage SEO-expert.

Ik haal ontzettend veel energie uit (mooie) websites maken voor mijn klanten. Als eerst kom ik langs en drinken we samen een kop koffie. Ik leer mijn klanten graag wat beter kennen zodat we écht op één lijn zitten tijdens dit traject. Samen kijken we naar je wensen voor de website, denk hierbij aan: welke pagina's moeten erop? Wat is belangrijk op de homepage? Wat zijn je KPI's? Daarnaast is het design voor mij ook heel belangrijk, samen kijken we wat je mooi vind, of wat juist helemaal niet!

Als ik aan de slag ga mag je live meekijken, ik deel de link met je met een wachtwoord waardoor je goed kan volgen wat ik doe. Hierin mag je dan ook bijsturen wanneer nodig.

Als het einde in zicht is gaan we nog eens evalueren, wat is goed en wat moet er nog beter? Hierna kan jij je gaan voorbereiden op de lancering van je nieuwe website!

Portfolio

Werkervaring

Call Me AM: SEO Diensten, Webdesign & VA

Owner Call Me AM

Dordrecht, Netherlands

juni 2021 - Vandaag (11 maanden)

Anno 2021 zijn er ontzettend veel eisen waaraan een website moet voldoen en soms is het lastig te zien waar je de prioriteit moet leggen. Call Me AM is de aangewezen persoon om orde op zaken te stellen. Ik breng je website omhoog in ranking en door deze SEO-proof op te bouwen. Daarnaast ben ik ook inzetbaar als Virtual Assistant, met mijn hands-on mentaliteit en ervaring als manager ben ik voor veel verschillende project inzetbaar.

FANS TOMORROW

Call Me AM Projectmanagement

juli 2021 - Vandaag (10 maanden)

Voor Fans Tomorrow ben ik freelance werkzaam als Projectmanager en Community Moderator voor verschillende internationale klanten.

Loes op Locatie

Booker

Rotterdam The Hague Airport (RTM), Rotterdam Airportplein 60, 3045 AP Rotterdam, Netherlands

februari 2020 - februari 2021 (1 jaar)

Loes op Locatie was founded in 2009 and known for her exclusive portfolio of uniquely selected locations for photo-, film-, television productions or events. Loes mediates with a personal touch, this is our definition of quality. My tasks:
- Handling customer inquiries by making personal proposals
- Making quotations
- Financial support by making invoices and checking payments

Urban Residences

General Manager

Rotterdam, Netherlands

september 2016 - februari 2020 (3 jaren en 5 maanden)

Urban Residences is the temporary home of your dreams featuring minimalist design, unparalleled comfort and personal service. The 24 apartments and 54 studios are housed in the B-Tower, a progressive architectural gem in the heart of Rotterdam. My tasks as General Manager at Urban Residences are:
· Facility management: Planning all maintenance work; Main contact for all stakeholders, such as the owners association, contractors and suppliers;
· Budget management;
· Handling customer complaints and queries, but also replying to online reviews and e-mails;
· HR: Recruiting, training and supervising the front/back office team and maintenance team.

Civic Guest House Backpackers Hostel

Sabbatical Year

Australia

september 2015 - augustus 2016 (11 maanden)

Following on from my career at Hostel ROOM, I decided to pack my backpack and travel through Australia for 1 year. I worked different jobs. At the City Oasis Inn, in Townsville, I worked 4 months as a supervisor in the restaurant and I worked for 5 months at the Civic Guesthouse, Townsville, as a Front Office Manager.

Hostel ROOM Rotterdam

General Manager

Rotterdam, Netherlands

augustus 2009 - augustus 2015 (6 jaren)

A hostel with an atmosphere like home with over 100 beds. After my internship in 2009 I started as an assistant manager and quickly grew to become the first general manager within the hostel. In my role as a General Manager I've always been the go-to person for my staff and my guests. I grew the hostel from 80 to 110 beds, while improving service and quality standards. Guest satisfaction levels improved substantially, making ROOM one of the most loved hostels in the Netherlands and amongst the European hostel industry. Revenue steadily increased with improved occupation rates, which grew from 60% to 85%, and reduced staff- and overhead costs. All this was accomplished while maintaining the homely feeling and a personal touch.
- Develop, manage and train staff members, new staff members and interns;
- Rostering and staffing, always being budget focussed;
- Record and adequately respond to guest concerns;
- Facility management: planning all maintenance work and planning all workers for cleaning;
- Set up and keep up Social Media with main focus on Facebook and Twitter;
- Stock management;
- Organize and set up (new) events

De Horizon / Erasmus catering

Waitress and host at restaurant and events

Rotterdam The Hague Airport (RTM), Rotterdam Airportplein 60, 3045 AP Rotterdam, Netherlands

juli 2009 - februari 2010 (7 maanden)


• Escort customers to their tables
• Prepare and set tables following standard practice
• Present menus to guests and respond to questions concerning menu items
• Effectively communicated with kitchen staff regarding customer allergies, dietary needs and other special requests
• Provided exceptional, friendly and fast service
• Maintained knowledge of current menu items, garnishes, ingredients and preparation methods
• Prioritizing tasks in a fast paced working environment

Yukadi Village

Head of kids club and part of animation team

juli 2007 - augustus 2007 (1 maand)

A camp site focused on families with young kids in the west of France
• Organizing day activities for the kids
• Organizing general activities during the day and night for kids and adults
• Performing in shows, hosted by the campsite

Opleidingen