Oog voor detail, betrouwbaar, creatief, flexibel, stressbestendig en organisatorisch sterk: zo zou ik mezelf in een paar woorden omschrijven. In het verleden werkte ik als interim Office Manager en Management Assistant voor o.a. ICS en GGD Regio Utrecht. Naast mijn jaren ervaring als Office Manager, heb ik mezelf ook op creatief vlak ontwikkeld. Zo heb ik gewerkt als vormgever en heb ik een opleiding op dit gebied afgerond.
Als Officemanager heb ik tijdelijk een switch gemaakt naar vormgever, waarin ik veel heb geleerd en daarbij kennis heb van beeldtaal, en de praktische programma’s zoals Illustrator en Indesign. Om mijn passie na te streven, heb ik de stap gemaakt om voor mezelf te beginnen. Zodat ik het creatieve kan combineren met het organiseren/ondersteunen. Het geeft mij veel energie wanneer ik jouw als ondernemer kan ondersteunen voor een tijdelijke periode.
Ben jij op zoek naar een ervaren Office Manager, die ook nog oog heeft voor vormgeving? Leuk! Ik kom graag met je in contact en kijk ernaar uit om kennis te maken.